Skanke Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Filmen tankar du här: FILM-ONGAMRUMBLE Nick: Skanke - skanke5 Lotto111 - VargBebis ???????? - Knubbpopare ???????? - cxxxux pumans - SkyGreen1 Hygglo - Medvetande Mike Time - Mike Time Söderkrippa - Pluttens_Dad Blattefejan - Blattanface Torax = Torax_99 jensax - jensaaaaas ??????? - digscoop ??????? - hitand_run gladdrkim - IddiKim pop1 - petnet12 omally - MrHiatt2 ettanP - ettanP jimisola - -banjotooth- oneill52 - oneill_52_ ><><><- barbaman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Bra initiativ Skanke! Jag är förmodligen med och spelar, låter kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jooni Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Bra initiativ Skanke! Jag är förmodligen med och spelar, låter kul! Håller med! Dina filmer har gett mig så många skratt så det här får man inte missa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Durin Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Meeeh, jag som flyttar just då. HU mot vinnaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Censur Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Låter kul. Jag suger på SNG men om dottern sover sött ska jag donera 30+3$ bara för att bli hånad på film! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 mmm.... spela skjortan av Vrakman. I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Låter kul, Vet inte om jag kan lira dock. Får jag tipsa/bjuda några av de större grinders till denna? Vore kul att se lite highstakeare på video. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Se där olyckan är med, om nu bara frenter hoppar på också så måste jag lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Låter kul. Jag suger på SNG men om dottern sover sött ska jag donera 30+3$ bara för att bli hånad på film! Blir mer som MTT eller flerbords sng. Iallafall hoppas jag på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Låter kul, Vet inte om jag kan lira dock. Får jag tipsa/bjuda några av de större grinders till denna? Vore kul att se lite highstakeare på video. Det är ok. Segt att jag inte kan spela in på huvuddatorn, på andra kan jag bara spela in ett bord annars funkar det inte. Hade varti skoj att ha alla bord med om det nu blir flera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Det blir till att ta ett skott på måndag, om jag inte har gulat i helgen... Skall bli kul att dra ut Skanke med en 1 outare på rivern... Blir bra film av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Tror det är -EV att spela skjortan av Vrakman för min del så jag står nog över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Tror det är -EV att spela skjortan av Vrakman för min del så jag står nog över. Buhuhu FJOLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Får se lite om jag är vaken och sugen på att spela. Bra idé iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Buhuhu FJOLLA Är iofs in i helvete sugen på att vara med och leka, trots den skyhöga ( ) nivån. Men jag har ju ingen rulle på Ongame, bara på Stars och SvS. Dumma dumma dumma Skanke! Edit: Borde det inte vara bounty på dig Skanke? Det vore ju skitkul ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Klart vi ska bounty. Band of brothers boxen till den som slår ut mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Fritt fram för andra som känner sig oövervinliga att kasta in bountys på sig själva eller ännu roligare på andra. Vilket kan vara svårt då man inte vet vilka som är med men då kan man ju skriva, en låda Chivas till den som slår ut SiggeFiskrens om han är med och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Har jag tid är jag på! Om inte ongames turbosar har tagit kål på mig innan dess förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Räknar med att vinna om jag är vaken och ställer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Hm...misstänker starkt att den är Skankeriggad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 23 Februari , 2008 Rapport Share Postad 23 Februari , 2008 Kanonkul, ska självklart spela . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 24 Februari , 2008 Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 Har du legat vaken om nätterna och tänkt. Satan jag måste vara bäste pokerforrumspelaren på Ongame. Tänk att få spela sjortan av Vrakman. Tänka att få vara med i en video av Skanke the master Hur ska jag kunna bevisa för världen att just jag har mest otur i världen. Det här har jag faktiskt undrat över massa gånger! Lite som Double Impact liksom Jag kan väl ta några dollar av de du skänkte mig nyss att joina in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 Undrar vafan sjortan är förnågot egentligen..... Ja synd att inte AK kunde vinna en gång i livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
katten99 Postad 24 Februari , 2008 Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 Roligt initiativ. Spelar mycket på Ongame men dag och tid passar tyvärr inte för mig. Kör gärna igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 25 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Jahopp, 9 timmar till start, hitta två finlabord igår så jag känner mig stenhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts