gudentor Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 tänkte skriva lite om hur det går på svs pözz:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 21 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Svenskaspel har ju en tendens att bli tightare och tightare, speciellt dagtid. Därför spelar jag massa turneringar och sng. Hittills idag har man spelat ungefär 3h och ligger ca 600kr plus på SNG och 0,5-1 spel. Nu blir det paus och gå ut i solen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Intressant presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Vem är du, hur länge har du spelat, varför spelar du 0.50/1 ? lolotrickedu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 21 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 samma användarnamn här som på svs, jag spelar på dom flesta nivåer från 0,5-1 upp till 25-50 ibland, dock mer sällan där. Blir en del turneringar och SNG som sagt mellan 110-550kr SNG är dom vanligaste. Har spelat på svs från första dagen och innan det va jag på Pokerchamps, spelat poker i snart 6 år. Pözz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 samma användarnamn här som på svs, jag spelar på dom flesta nivåer från 0,5-1 upp till 25-50 ibland, dock mer sällan där. Blir en del turneringar och SNG som sagt mellan 110-550kr SNG är dom vanligaste. Har spelat på svs från första dagen och innan det va jag på Pokerchamps, spelat poker i snart 6 år. Pözz Lisas bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 21 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 nej jag är inte Lisas bror Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Lycka till med fiskandet, gudentor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Posta dina största potter på 25/50 pls, så länge du inte shortstackar, då vill jag inte se obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 21 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Jag sparar inte mina händer på datorn, aldrig gjort på 6år. Nej när jag är på25-50 brukar jag inte shortstacka, största vinsten på 1hand är över 20k men som sagt är inte inne och spelar där så ofta. Spelade 2,5-5 och 5-10 hela december, nu är det mest 0,5-1 och 1-2 samt SNG och turneringar. "Mosa lite mera":twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Jag sparar inte mina händer på datorn, aldrig gjort på 6år. Nej när jag är på25-50 brukar jag inte shortstacka, största vinsten på 1hand är över 20k men som sagt är inte inne och spelar där så ofta. Spelade 2,5-5 och 5-10 hela december, nu är det mest 0,5-1 och 1-2 samt SNG och turneringar. "Mosa lite mera":twisted: Tror du att du är tillräckligt duktig för att vinna på, säg 25/50 eller 5/10 ? En seriös fråga och inget illa menat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Vad tror du själv yberjonte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Får man fråga vart alla riksdaler tar vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 21 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Riksdalerna spenderar jag på allt möjligt. Jo jag klarar allt av att vinna på 5-10 25-50 ska du se, går ca 20-30 k plus i månaden på det jag spelar nu och känner just för tillfället inte för att spela högre än 1-2. Sen får ni självklart tycka och tro vad ni vill. Spelade in 15k ena veckan i December när jag lirade 2,5 och 5-10. Men men nu va inte denna länk till för att visa att jag spelat och ibland spelar högre fortfarande. Tänkte bara att det va en kul sak och skriva upp hur det går. Nu ska jag sätta mig och spela på mina låga nivåer ett tag igen efter att ha varit ute och ränt. Lycka till:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 21 Januari , 2008 Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 Hittade en bild på dig, mosmannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 21 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2008 den va ganska lik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Turneringsnamn/Bordsnamn: (P)mosbricka Typ av turnering/Typ av spel: Texas Holdem Startmarker: 5000 Inköp/Blindsnivå:100+10 Mörkstruktur/typ av limit: Långsam(15min)/No Limit Betänketid: 18 sek Startdatum: 23/1 Starttid: 20:45 Folk som hittills sagt att dom vill va med JohnJ Gerulatis SunTzu Smolikk Kungrikard Busdriver Smackarn Gudentor SputnikQ Ricky76 m.m För lösen skicka Pm till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Många roliga som ska va med, finns fortfarande chans. För att va med får ni skicka PM till mig med svenskaspel användarnamnet så skickar jag lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Många roliga som ska va med, finns fortfarande chans. För att va med får ni skicka PM till mig med svenskaspel användarnamnet så skickar jag lösen Bjuder du vinnaren på mos? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 lätt men då får vinnaren komma till gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_J Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 lätt men då får vinnaren komma till gbg Vad ingår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Vad ingår? RÄKSALLAD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Turneringsnamn/Bordsnamn: (P)mosbrickaTyp av turnering/Typ av spel: Texas Holdem Startmarker: 5000 Inköp/Blindsnivå:100+10 Mörkstruktur/typ av limit: Långsam(15min)/No Limit Betänketid: 18 sek Startdatum: 23/1 Starttid: 20:45 Folk som hittills sagt att dom vill va med JohnJ Gerulatis SunTzu Smolikk Kungrikard Busdriver Smackarn Gudentor SputnikQ Ricky76 m.m För lösen skicka Pm till mig Låter kul Hur många fler är med? Hörde att du var Lisas bror btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Hörde att du var Lisas bror btw Hörde att du var komiker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Hörde att du var komiker Don't hate the messenger. Har bara hört det :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts