TF Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Jag lyckas inte spara några HH's ifrån B2B, ingen mapp skapas eller någonting. Jag kör vista. Citera
misternils Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Har du pekat ut var HH ska sparas under options-->Hand history Options? Citera
TF Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Postad 5 April , 2008 Har du pekat ut var HH ska sparas under options-->Hand history Options? Ja. C:\Program Files\B2BPOKER\<pokerklienten>\HandHistory (Denna mapp finns inte dock, jag har även försökt att lägga dem på andra locations på datorn, utan resultat.) Citera
24hPoker Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Hej TF, Gör så här maila us på customerservice@24hpoker.com så kommer vi kunna lösa den biten. Mvh Team 24hpoker Citera
faust Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Kan ju vara att du kör på Vista. Har hört att det inte funkar då Citera
Laser Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Hade också detta problem, vet inte om det ordnat sig för dig ännu, men det jag valde att göra var att spara HHs i en annan mapp under min dokument, så fungerade det utmärkt. Citera
Recommended Posts