Partneransvarig Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Då det var ett par av er som inte kunde registrera sig till den förra Winner turneringen valde vi att köra denna med lösenord. Namn: pftokens Tid: söndag den 25 juli kl 20:00 CET Buy in: $5+1 Lösenordsskyddad: Lösen släpps senare Priser: tokens 1: pris: 40 000 Highroller värde 530$ 2: pris: ECPT Vienna värde 215€ 3: pris: Irish open värde 180€ 4: pris: Friday 100 000 värde 100$ Ni som inte har ett winner konto skapar det HÄR! Lycka till nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Yeah tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Mulig jeg kanskje kan få stilt på denne da, hvis Winner vil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zuupah Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 När man reggar sig på Winner, och använder pf länk... ska man fylla i nåt i rutan "bonuskod" lr nåt för att det skall bli en giltig reg.? Eller är det bara att fylla i och klicka godkänn? Hur vet jag att jag är reggad och ok för att vara med i forumturren sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 22 Juli , 2010 Rapport Share Postad 22 Juli , 2010 Hur kollar man om kontot är kopplat till er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 23 Juli , 2010 Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 Hur vet man att man kommer kunna regga sig? Varit stora problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jardemyr Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Dejligt med en pf turnering mere. gl til alle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kariyou77 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 när släpps lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonasson Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 När man reggar sig på Winner, och använder pf länk... ska man fylla i nåt i rutan "bonuskod" lr nåt för att det skall bli en giltig reg.? Eller är det bara att fylla i och klicka godkänn? Hur vet jag att jag är reggad och ok för att vara med i forumturren sen? måste man skapat kontot via pf för att delta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rocco12345 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Dags att släppa lösen snart va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jardemyr Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 när släpps lösen? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kariyou77 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Ne varför skynda sig med att släppa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 De har väll glömt bort turren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 fy faen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sickpot Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 ja, för nu borde det kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Vi jagar ansvariga för fullt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Vi jagar ansvariga för fullt Hoppas det ger resultat för jag avböjde (inte bara för turren, jag gillar inte kärringen men ändå liksom) förmodat ligga ikväll för att lira turren. Men då vet man att pm'en gjorde susen i.a.f. Hoppas det blir nåt för annars är Winner/PF skyldiga mig lite älskog! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Hoppas det blir nåt för annars är Winner/PF skyldiga mig lite älskog! /#LOUDmouth# Be careful what you wish for,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hakard_fura Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 blir inget verkar det som Edit: och nu e tiden ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strategen Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 ...bra jobbat som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Lol, är det inte winnerturrarna som brukar strula? Eller tänker jag på någon annan ipokerpartner kanske. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Bojkotta skiten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Ok Häng inte budbäraren här dvs mig. Jag ska göra vad jag kan för att hänga ansvarige. Nåja jag tror inte han får det så lätt iaf. I vilket fall verkar det som det var mer fel än rätt, den startade inte 20:00 Cet utan 19:00 dvs 20:00 Svensk tid dvs för fem minuter sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Tompkins Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Inställd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Ähh, lugna ner er. Gå och krama mamma eller något. Förmodligen är det enbart två personers fel. Winners affeansvarige och Soluan Investments girigbuk-direktör. Det är i.a.f. inte moddarnas fel. Dom gör sitt jobb bra. Detta skriver jag förvisso för jag hoppas att någon av dom har en het syrra/morsa som kan betala "skulden" men det är hur som helst inte deras fel Perspektiv folk, perspektiv! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts