Partneransvarig Postad 13 Februari , 2012 Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 På torsdag håller bwin i taktpinnen när det åter igen är dags för medlemsturnering. Inköpet är på $10+1 och i potten ligger $500 adderat. Registreringen är öppen, så det är bara att tuta och köra! Namn: Thursday fun $500 added pokerse Tid: torsdag 16 februari kl 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: $500 Lösenordsrebus: Bilmedflakmankörgrejerpå (sju bokstäver) Har du inget konto på bwin kan du öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urbnat Postad 15 Februari , 2012 Rapport Share Postad 15 Februari , 2012 Det verkar vara problem med lösenordet till turneringen. Det fungerar inte för mig och det är inga andra anmälda heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scarface4 Postad 16 Februari , 2012 Rapport Share Postad 16 Februari , 2012 Funkar inte f;r mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Februari , 2012 Rapport Share Postad 16 Februari , 2012 Problemet ska vara åtgärdat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bagge3 Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Hej, Vart hittar jag turneringen med 750$ adderat som ska gå ikväll kl 20? den som det är reklam för på poker.se mvh /Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2012 Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Den hittar du här http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/66823-19-2-medlemsturnering-p-betfair-med-750-adderat.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts