Partneransvarig Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Nu är det dags igen! Den 26/1 och den 29/1 kör våra vänner på William Hill två turnerningar med total $1500 adderat. Det brukar bli bra drag på William Hill-turneringarna, så se till att vara ute i god tid! Nedan följer informationen! Turneringsnamn: PSE500 Datum: 26/1 Tid: 20.00 (19.00 lobby tid) Min deltagare: 20 Adderat värde: $500 Inköp: $5 + $0.5 Turneringsnamn: PSE1000 Datum: 29/1 Tid: 20.00 (19.00 lobby tid) Min deltagare: 20 Adderat värde: $1000 Inköp: $10 + $1 Om ni inte har ett konto hos William Hill, går det bra att skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 er den lukket for de som har regget williamhill konto gjennom poker.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 24 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 er den lukket for de som har regget williamhill konto gjennom poker.se? Hej! Ja, det är låst till användare som registrerat sig via poker.se eller pokerforum.nu! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomtah Postad 25 Januari , 2012 Rapport Share Postad 25 Januari , 2012 Om jag reggar mig via er länk, kommer jag kunna vara med i turneringen direkt då eller krävs det någon slags längre bekräftelseprocess? Funderar på att regga mig runt 17 imorgon och sedan spela turneringen 2 timmar senare, kommer jag att hinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 26 Januari , 2012 Rapport Share Postad 26 Januari , 2012 Klar till drabbning, såg att det var några utisar anmälda, dom får vi ta först i kväll. Blir som vanligt bra värde. Saknar Pigvinen o han som är höljud så man kan få lite revanch och lite gagg i chatten ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 26 Januari , 2012 Rapport Share Postad 26 Januari , 2012 Klar till drabbning, såg att det var några utisar anmälda, dom får vi ta först i kväll. Blir som vanligt bra värde.Saknar Pigvinen o han som är höljud så man kan få lite revanch och lite gagg i chatten ;-) Jag är här och på bordet men inte i chatten. Kollar hockey, äter middag, tjötar med ett möjligt booty call och försöker spela på min minst sagt ostadiga lina. Tjöta med finniga pokernördar kommer som du säkert förstår sist på priolistan! Vilka är ytisarna? EDIT: Ute på 35'e plats efter att ha tryck in mina sista 500 med 66 preflop. Syn av AJ som rivrar J. Totalt oinspirerad ikväll. Tack och adjö och nu hoppas jag åtminstone att skansenpajaserna får stryk i sömnpillret som tydligen kallas hockey och att jag kanske får ligga. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dansmusen Postad 26 Januari , 2012 Rapport Share Postad 26 Januari , 2012 Hej och hå. Ut KK mot AA. Inga konstigheter här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 26 Januari , 2012 Rapport Share Postad 26 Januari , 2012 Jag är här och på bordet men inte i chatten. Kollar hockey, äter middag, tjötar med ett möjligt booty call och försöker spela på min minst sagt ostadiga lina. Tjöta med finniga pokernördar kommer som du säkert förstår sist på priolistan! Vilka är ytisarna? EDIT: Ute på 35'e plats efter att ha tryck in mina sista 500 med 66 preflop. Syn av AJ som rivrar J. Totalt oinspirerad ikväll. Tack och adjö och nu hoppas jag åtminstone att skansenpajaserna får stryk i sömnpillret som tydligen kallas hockey och att jag kanske får ligga. /#LOUDmouth# Utisarna Pawlo nåt sån tror ja han hette och roberto QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 26 Januari , 2012 Rapport Share Postad 26 Januari , 2012 Utisarna Pawlo nåt sån tror ja han hette och roberto QQ Paval fick pisk först, sen Roberto. Tyvärr fick jag inte äran. Paval är ifs riktig "rolig" i chatten med sina fina råd pch gnäll....... EDIT: olKIILeWH verkar också vara en utis. Gnällde iaf som fan på engelska när hans K-hög inte höll mot A-hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dansmusen Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Enda sen Pavelski har kommit in i turneringarna så har det gått spikrakt neråt för mig på alla pokerbord. Tror han kan ha med saken att göra. Inte riktigt säker men det känns så edit: ytisarna är fan ett lysande ord btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 28 Januari , 2012 Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Å vi får äran att spela mot pavel ytis även på söndag, så det blir att stänga chatten på den mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 29 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2012 Om jag reggar mig via er länk, kommer jag kunna vara med i turneringen direkt då eller krävs det någon slags längre bekräftelseprocess? Funderar på att regga mig runt 17 imorgon och sedan spela turneringen 2 timmar senare, kommer jag att hinna? Hej! Jadå, du ska finnas med så fort du har reggat dig. Lycka till ikväll! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 29 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2012 Hej! Lycka till ikväll nu! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Januari , 2012 Rapport Share Postad 29 Januari , 2012 Tack Kan behövas. 14 reggade inkl mig, så det ser ut att bli ett mycket bra värde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 29 Januari , 2012 Rapport Share Postad 29 Januari , 2012 16 st med mig nu å ja är i en jäkla fisk form känner mig faktiskt lite gratinerad:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 29 Januari , 2012 Rapport Share Postad 29 Januari , 2012 Haha, kul att bubbla Hade lite drygt 10k på 6'e plats och hittade 77 och pushade efter en standardraise preflop. Fi synar och visar upp AJ som hittar stegen redan på flop. Skit på dig AMKH-nånting Närå, bara skoja Tack WillHill och PF för en som vanligt trevlig turre med bra värde och tack motståndarfisken för bra motstånd! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts