Partneransvarig Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 PokerStars brukar inte göra oss besvikna när det kommer till spännande turneringar, och den här veckan är inget undantag. På söndag spelas en jubileumsversion av Sunday Million med $10 miljoner i garanterad pott, och nu har du chansen att få en plats i den. PokerStars arrangerar en exklusiv satellit för våra medlemmar nu på torsdag, där det ligger fem biljetter till Sunday Million adderat till potten! Namn: Poker SE $10M Sunday Million (#467157508) Tid: torsdag 15 december kl 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Million 10th Anniversary (#551020010) Lösenordsrebus: förstaärsandraärvtredjeärwfjärdeärrfemteärasjätteärfsjundeärwåttondeäre Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Om man kvalar in på annat vis innan, får man priset i dollars då istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Om man kvalar in på annat vis innan, får man priset i dollars då istället? T$ alltså tournament dollars som du bara kan använda i turneringar inte cashgame/casha ut. Tar jag för givet, det är alltid så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 T$ alltså tournament dollars som du bara kan använda i turneringar inte cashgame/casha ut. Tar jag för givet, det är alltid så. Ah givetvis. Kalas sånt kan man ju degena bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Ah givetvis. Kalas sånt kan man ju degena bort. Eller sälja för typ 98% av värdet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Syrgas Postad 13 December , 2011 Rapport Share Postad 13 December , 2011 Går det bra att vara med trots att ens Ps-konto ej är skapat via poker.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johlin111 Postad 14 December , 2011 Rapport Share Postad 14 December , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Syrgas Postad 14 December , 2011 Rapport Share Postad 14 December , 2011 Det finns ett mellanslag för mycket i koden. Det gjorde jag fel på vid första försöket. Sen gick det Har läst lite på forumet och inser att jag verkar kunna spela de här turneringarna trots att mitt ps-konto inte är kopplat till poker.se. Har ju varit aktiv medlem på poker.se i snart två år och gör dagens fråga flera gånger i vecka osv, men har antagit att jag inte kan spela turneringarna. Signade upp till Everest via poker.se men Everest verkar ha dött ut helt på det här forumet. I vilket fall, pokerstars är ju den bästa siten så det ska bli jättekul att spela turneringen. Lycka till till alla (och särskilt till mig själv ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenolow Postad 14 December , 2011 Rapport Share Postad 14 December , 2011 Har läst lite på forumet och inser att jag verkar kunna spela de här turneringarna trots att mitt ps-konto inte är kopplat till poker.se. Eftersom det bara är ett lösenord så kan vem som helst registrera sig, därför är det så kryptiskt så att man inte får in massa andra folk. Jag tror att det går att begränsa till bara folk som har skapat sitt konto genom poker.se eller i alla fall regionalt till Sverige men dom väljer att inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zico1982 Postad 14 December , 2011 Rapport Share Postad 14 December , 2011 [quote=svenolow;1665261 Jag tror att det går att begränsa till bara folk som har skapat sitt konto genom poker.se eller i alla fall regionalt till Sverige men dom väljer att inte göra det. Er vel fint at noen nabofisk også er med. Mer vårde for er da:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1Shot18 Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Hatar pokerstars men värt att försöka kvala in är sjukt sugen på att lira ME. Good luck & may the flop be with you. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Reggad och klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Skall försöka sno åt mig en av biljetterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gish1112 Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 nån som kan ge ut lösenordet till turren ikväll!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Lösen står i första inlägget. Det går inte att missförstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 bump... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
timson Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Hittar inte turneringen i lobbyn och fattar inte lösenordet, dummast i stan? Edit: nu såg jag, läste inte så noga... hittar dock inte turren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Hittar inte turneringen i lobbyn och fattar inte lösenordet, dummast i stan? Edit: nu såg jag, läste inte så noga... hittar dock inte turren Står turrenummer i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Inte direkt oväntat att svenskar antagligen är de som torskar mest/per person. Fyhelvete vad dåliga folk är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
timson Postad 15 December , 2011 Rapport Share Postad 15 December , 2011 Står turrenummer i första inlägget. aja tack, inte så hemma på Stars så jag visste inte att man kunde söka på turrenummer. Lite märkligt att inte privata turrar visas när man har "alla" uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts