Gå till innehåll

23/6 & 26/6 - Fina medlemssatelliter på PokerStars med över $1500 i adderat värde!


Recommended Posts

Stars återvänder denna vecka med sina mycket spännande medlemssatelliter där de adderat biljetter till sina populära garantiturneringar. På torsdag ligger det 18 biljetter till nya lördagsturneringen $27 Saturday Eliminator i potten, och på söndag har de kastat in fem stycken $215-biljetter att använda till någon av deras stora turneringar. Totalt är det över $1500 adderat till de två turneringarna!

 

NAMN: Poker SE Saturday Line-Up

TID: torsdag 23 juni kl 20:00 (CET)

INKÖP: $5+0.50

ADDERAT TILL POTTEN: 18 st biljetter till $27 Saturday Eliminator

Lösenordsrebus: förstaäreandraärdtredjeärw fjärdeochfemteäre(fembokstäver)

 

NAMN: Poker SE Turnering

TID: söndag 26 juni kl 20:00 (CET)

INKÖP: $10+1

ADDERAT TILL POTTEN: 5 st biljetter till $215-turnering

Lösenordsrebus: förstaäreandraärrtredjeärwfjärdeärefemteärasjätteärc (sex bokstäver)

 

Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inte ut att vara några tillagda biljetter i kvällens turre oavsett hur jag letar.

 

Undrar om det blir fixat efteråt eller ska jag göra något roligare än leka poker istället?

 

Eller också... hoppas att PF & Pokerstars har kommit på att det bättre med manuell utdelning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inte ut att vara några tillagda biljetter i kvällens turre oavsett hur jag letar.

 

Undrar om det blir fixat efteråt eller ska jag göra något roligare än leka poker istället?

 

Eller också... hoppas att PF & Pokerstars har kommit på att det bättre med manuell utdelning...

 

Fem biljetter a $215 är adderat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fem biljetter a $215 är adderat

 

Syns fortfarande under turneringsinfo. Ska biljetterna lottas ut eller något annat dumt? ;-}

 

92 registrerade á $11 - $1 rake och potten är $920. Sedan under turneringsinfo är det inga "satellite tickets" till de 5 första eller någon överhuvudtaget...

 

(fakeEDIT): Eller är biljetterna bara till moderatorer som deltar? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om erik säger att det är fem biljetter adderat så är det fem biljetter adderat. Varken poker.se eller Stars skulle fucka med sin trovärdighet utan biljetterna kommer naturligtvis att betalas ut i efterhand. Tro mig.

 

Det är ju inte trovärdigheten jag undrar över! Utan den mänskliga faktorn i att turneringen ställts in fel och kommer att betala ut pengar istället för biljetter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju inga biljetter i potten på klienten, kan vara därför frågan kommer upp!

 

Okej. Jag får anta att topp-fem får dessa? Eller är det någon form av lotteri?
Ok, av era post-count har ni inte hängt här så länge. Men vis av erfarenhet kan jag säga att med 99% säkerhet kan ni spela vidare i förvissning att biljetterna kommer att betalas ut till de fem bäst placerade i turren.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju inte trovärdigheten jag undrar över! Utan den mänskliga faktorn i att turneringen ställts in fel och kommer att betala ut pengar istället för biljetter!
De fem biljetterna är adderade, dvs era buyins kommer att betalas ut samt tickets.

 

 

Det är liksom det som adderat betyder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, av era post-count har ni inte hängt här så länge. Men vis av erfarenhet kan jag säga att med 99% säkerhet kan ni spela vidare i förvissning att biljetterna kommer att betalas ut till de fem bäst placerade i turren.

 

Får väl göra det men frustrerande att inte veta hur man ska lägga upp sitt spel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De fem biljetterna är adderade, dvs era buyins kommer att betalas ut samt tickets.

 

 

Det är liksom det som adderat betyder.

 

För att vara en vis man förstår du tämligen lite av vad vi pratar om :-)

 

Det finns inga biljetter adderade i turneringsklienten. Det brukar det ALLTID göra på Stars, inköpen delas sedan in i biljetter och öveblivande pengar hamnar till "bubblan". Så är INTE denna turnering uppbyggd just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl göra det men frustrerande att inte veta hur man ska lägga upp sitt spel...
Varför? Spela som om de kommer att betalas ut till topp fem.

 

Det är väl ingen som på fullaste allvar tror att

 

A) biljetterna inte kommer att betalas ut

 

eller

 

B) att de lottas ut till random placering

 

*edit* nu ger jag upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför? Spela som om de kommer att betalas ut till topp fem.

 

Det är väl ingen som på fullaste allvar tror att

 

A) biljetterna inte kommer att betalas ut

 

eller

 

B) att de lottas ut till random placering

 

A) Biljetterna kan komma att spelas om i en ny turnering?

 

B) Nej, det vore väl inte vettigt alls?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är väl ingen som på fullaste allvar tror att

 

A) biljetterna inte kommer att betalas ut

 

 

Nu hoppar jag bara in här. Dom måste ju påpeka det för att någon ansvarig ska kunna fixa det.

 

Sen kanske inte alla vet att valterego jobbar på poker.se osv osv som du verkar tycka är självklart att alla ska veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MattiasJ har givetvis rätt i att man inte kan förutsätta att folk vet vad jag sysslar med. Jag heter alltså Erik och är redaktör på Poker.se / pokerforum.nu, och det är därmed både min rättighet och i såna här fall skyldighet att representera företaget.

 

uppenbarligen har någon missat att lägga in det adderade värdet i prisstrukturen. Givetvis kommer de fem bäst placerade spelarna att manuellt få sina biljetter, det garanterar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...