Partneransvarig Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 William Hill ger denna vecka forumet lite brittisk touch med två medlemsturneringar där sajten adderat totalt $1500 till potterna. Dessutom finns det bounties i bägge turneringarna, på en spelare i varje. $25 till den som slår ut dessa. I söndagsturneringen är det vår moderator Crappy som har ett pris på sitt huvud. Vill du vara bounty i torsdagsturneringen? Skicka ett PM till partneransvarig där du skriver ditt nick på William Hill. Namn: PSE500 Tid: torsdag den 2 juni kl 20.00 svensk tid (19.00 lobbytid) Adderat till potten: $500 samt $25 bounty på forumit Inköp: $5+$0.5 Namn: PSE1000 Tid: söndag den 5 juni kl 20.00 svensk tid (19.00 lobbytid) Adderat till potten: $1000 samt $25 bounty på Crappyc Inköp: $10+1 Minst 20 spelare måste vara registrerade för att turrarna skall köras. Turneringarna är låsta till de som öppnat konto på William Hill via våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Reggad och klar i båda turrarna så det är bara och hämta mina fisk dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Turrarna hittas som vanligt enklast under WH Exclusives i lobbyn. Välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 Önskar man kunde vara med.signa upp till er på william hill via länk härifrån från första början men sen när det blev nån övergång till ny programvara så blev jag connectad till nån ny affiliate som det inte var tänkt...memen lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 5 st reggade just nu så man kan vänta ett fint värde om det blir någon turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 5 st reggade just nu så man kan vänta ett fint värde om det blir någon turre. Vi måste tyvärr vara mist 20st men med lite tur gör jag "favorit i repris" och glömmer att jag registrerad till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Vi måste tyvärr vara mist 20st men med lite tur gör jag "favorit i repris" och glömmer att jag registrerad till den... Sällan det är 20st på Torsdagar, blir nog inget av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Vi måste tyvärr vara mist 20st men med lite tur gör jag "favorit i repris" och glömmer att jag registrerad till den... Skulle inte förvåna mig det minsta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Sällan det är 20st på Torsdagar, blir nog inget av Jag tror den kommer bli av. Oddsen talar för det. Endast 1 turre har ställts in under de 2 och halvt år vi regelbundet kört exklusiva forumturrar här. Mitt i veckan turrarna brukade vi dock köra på Onsdagar så det skulle vara det då . Mycket mer är dessutom planerat här med mer race och turrar så det är lika bra att hoppa på idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 11 regade kl 17,15, 9 st kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 2 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Var är ni? Fortfarande bara 13 reggade. In o fightas nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Jag tror den kommer bli av. Oddsen talar för det. Endast 1 turre har ställts in under de 2 och halvt år vi regelbundet kört exklusiva forumturrar här. Mitt i veckan turrarna brukade vi dock köra på Onsdagar så det skulle vara det då . Mycket mer är dessutom planerat här med mer race och turrar så det är lika bra att hoppa på idag. Eftersom jag är negativ, så den som ställdes in var just att det var min 20st den gången, sen ändrade ni till min10st, rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 2 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Eftersom jag är negativ, så den som ställdes in var just att det var min 20st den gången, sen ändrade ni till min10st, rätta mig om jag har fel. Samma upplägg som senast: http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/64687-14-4-medlemsturnering-pa-william-hill-med-500-adderat.html Då grejade vi det. Minst 20 skall vi klara av även denna gång. Kom igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 3 till tack, 10 minuter kvar. Skulle inte förvåna mig det minsta Alltså... Jag är inte stolt över det jag gör men jag är grymt duktig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Hej,jag kan inte registrera mig till turren även fast jag har öppnat konto via länkarna på poker.se. Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Kom igen, en gubbe till !!!!!!!!!!!!!! Edit: Jaha, det var ju kul Det är stenkastarvänsterns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
themrtomas Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcuss Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Vad ovanligt att den blev inställd:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Hej,jag kan inte registrera mig till turren även fast jag har öppnat konto via länkarna på poker.se. Vad är problemet? Regga inte konto eller testa regga i sista sekund, gör det i god tid så du kan kolla med supporten om du får problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Jag har varit i kontakt med supporten men de verkar inte kunna hjälpa mig Annars hade jag varit eran 20:onde spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
balo11 Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 WTF? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 ingen här som har nån aning om vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Jag har varit i kontakt med supporten men de verkar inte kunna hjälpa mig Annars hade jag varit eran 20:onde spelare Inte taggad till pf/poker.se, hör om du är reggad via nån annan affiliate eller om du kan reggas till poker.se/pokerforum.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Det är stenkastarvänsterns fel.Nä, sd som lägger folk i fack enligt deras ursprung, pf eller annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Nä, sd som lägger folk i fack enligt deras ursprung, pf eller annat. Nä, det är det inte heller. Jag har ångrat mig, det är SOS Alarms fel. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts