Partneransvarig Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 På söndag avslutar brittiska William Hill helgen på softast möjliga sätt genom att erbjuda våra medlemmar en deepstackturnering med $1 000 extra i potten. Dessutom kastar man in $25 i form av en bounty på pokerforums moderator Crappy. In och jaga! Information om turneringen: Namn: PSE6 Tid: söndag 17 april kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: $10+1 Adderat till potten: $500 samt en $25 bounty på Crappyc Turneringen är låst så endast spelare som registrerat via Poker.ses eller Pokerforum.nus länkar kan delta i turneringen. Har du inget konto på William Hill kan du öppna ett här! Citera
Crappy Postad 17 April , 2011 Rapport Postad 17 April , 2011 Idag kommer jag strida både för äran och för hedern Återupprepas det som skedde i torsdags ska jag skaffa mig ett fakenick här på PF Citera
XeroxFin Postad 17 April , 2011 Rapport Postad 17 April , 2011 Ta Ypparc, ingen jävel kläcker det. mvh Anref Citera
Pietruz Postad 17 April , 2011 Rapport Postad 17 April , 2011 Räcker det inte att man är medlem på pf.nu för att man ska kunna lira turren ? Citera
Crappy Postad 17 April , 2011 Rapport Postad 17 April , 2011 Räcker det inte att man är medlem på pf.nu för att man ska kunna lira turren ? Turneringen är låst så endast spelare som registrerat via Poker.ses eller Pokerforum.nus länkar kan delta i turneringen. Sry Citera
Recommended Posts