Partneransvarig Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 I morgon torsdag kör 24hPoker en turnering för Pokerforum.nu och Poker.se där man kastat in €500 extra i potten. Dessutom finns det en €25 bounty på deras nyaste team pro Dybban, som tillika är proffsbloggare hos oss. Var med och ta chansen att knäcka ett proffs och samtidigt lägga beslag på lite adderade pengar! Namn: 24hPokerPROTEAM 500 EURO added Tid: torsdagen den 31 mars klockan 19:00 Inköp: €5+€0.50 Adderat till potten: €500 samt €25 i bounty på Dybban. Lösenordsrebus: farkostsomkantadigtillolikadelaravvärldeniluften Turneringen läggs upp under onsdagsförmiddagen. Lycka till! Har du inget konto på 24hPoker kan du skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frederik Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Öh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rainman60 Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 någon som fattar rebusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dybelius Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Jag fattade inte heller. Men eftersom det skulle se dumt ut om jag inte kunde spela pga av det så har en vänlig själ förklarat för mig. Lösenordet är alltså svaret på rebusen. Rebusen är utan mellanslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Du tror inte det finns vettiga skäl till att det är såna rebusar utan mellanslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Så där ja hade varit lite enklare att skriva ut lösen direkt. Är ju i stil med en annan pokersait som brukar läcka, så i kväll blir det nog lite främmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Jag fattade inte heller. Men eftersom det skulle se dumt ut om jag inte kunde spela pga av det så har en vänlig själ förklarat för mig. Lösenordet är alltså svaret på rebusen. Rebusen är utan mellanslag... Så man ska få äran att slå ut göttedybban igen? Btw kan du väl pma över ditt nummer/mail så ska du få lite info ang spel här i grannkommunen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Göttebjoelle och göttedybban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Så mkt fisk! Måste regga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Trevligt med forumturre som vanligt. Mindre trevligt med ett chatfilter på steroider, speciellt för en annan som lider av kronisk mundiarre. Inte har det alltid varit så på Entraction? Nåja, jag får väl prata med mig själv som vanligt /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Trevligt som vanligt med en forumturre Men varför startade den inte 20:00 som vanligt Missade den lilla infon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Trevligt med forumturre som vanligt. Mindre trevligt med ett chatfilter på steroider, speciellt för Bjoelle som lider av kronisk mundiarre. Inte har det alltid varit så på Entraction? Nåja, jag får väl prata med mig själv som vanligt /#LOUDmouth# FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts