Partneransvarig Postad 21 Februari , 2011 Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 På torsdag kör PartyPoker en fin turnering med riktigt lågt inköp! För bara $3 ($2.40+0.60) får du vara med i en turnering där det lagts in $500 extra i potten. Vi kan alltså räkna med ett riktigt fint övervärde, även med en rejäl medlemstillströmning. Var med du med och bygg på bankrullen lite extra inför helgen! Information: Namn: PSE $500 added NL Hold'em Tid: 24 februari kl 21:00 Prispott: $500 i adderat värde Lösenordsrebus (stora bokstäver): Förstabokstavenisajtensnamn+svenskdomänändelse+siffranfyra+trettiominusnio Inköp: $2.40+0.60 Har du inget konto på PartyPoker går det bra att skaffa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 21 Februari , 2011 Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 Hehe, legendarisk rake! Di har de väl inte så fett längre. Och Tony Gogouplous som affischnamn, njaaa... ( nej, jag har blivit en gnällig foruråtta! Skjut mig! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cluster Postad 22 Februari , 2011 Rapport Share Postad 22 Februari , 2011 No Password ! Då blir det väl många extra deltagare från när o fjärran? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 22 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2011 No Password !Då blir det väl många extra deltagare från när o fjärran? Lösenordet kan ju vara bra att lägga upp Rebus finns nu i turneringsinfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cluster Postad 22 Februari , 2011 Rapport Share Postad 22 Februari , 2011 Tack för svar. Nog bra att inte skynda med pw. Bra lösen förresten, men "förstax" och så vidare lär sig nog en del att lista ut pw, så här blev det svårare, bra. Och är det någon icke svensktalande som listar ut det ändå är de väl värda vara med..... Ska bli kul spela på torsdag trots min poker-ringrostighet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 22 Februari , 2011 Rapport Share Postad 22 Februari , 2011 Inte så svårt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cluster Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Nej du hade säkert löst det vilket språk det än var skrivet på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Tack för svar. Nog bra att inte skynda med pw.Bra lösen förresten, men "förstax" och så vidare lär sig nog en del att lista ut pw, så här blev det svårare, bra. Och är det någon icke svensktalande som listar ut det ändå är de väl värda vara med..... Ska bli kul spela på torsdag trots min poker-ringrostighet.... Men tar nog inte bort läcket från saitrepen blir intresant att se om det blir lika många som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Reminder! Missa inte turneringen ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Kanske lite OT, men har partypoker någon siterepresentant här på pokerforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Kanske lite OT, men har partypoker någon siterepresentant här på pokerforum? Nej, det har de tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vertumny Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 om jag pratar svenska, men lösenordet inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 om jag pratar svenska, men lösenordet inte förstårSkype? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Blev ju ett gäng öststatare givetvis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Trevligt med mini-FN än en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 4 av tio på mitt bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Rent förjä.... nu har ja 6 av 9 är östare, helt grymt slutar att spela dom här turrarna man blir ju tilltad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 wohoo0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 25 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Vi har haft diskussioner med Party om detta tidigare, och det verkar smått omöjligt att få dessa turneringar låsta till endast spelare från norden. Jag skall dock göra allt jag kan för att få till en lösning inför kommande turneringar. Missa inte söndagens forumturnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Vi har haft diskussioner med Party om detta tidigare, och det verkar smått omöjligt att få dessa turneringar låsta till endast spelare från norden. Jag skall dock göra allt jag kan för att få till en lösning inför kommande turneringar. Missa inte söndagens forumturnering Som någon sa tidigare så är det nog inte ni på forumet som är problemet utan det ligger hos Party, verkar ju som dom vill ha dom här killarna med för dom som spelade vid mina bord var ju inga soppor direkt. Hoppas att ni lyckas med låsningen för det tar ju bort lite av den goda stämmningen som det brukar vara på våra turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts