Gå till innehåll

24/2 Medlemsturnering på PartyPoker med $500 added

Partneransvarig

Recommended Posts

På torsdag kör PartyPoker en fin turnering med riktigt lågt inköp! För bara $3 ($2.40+0.60) får du vara med i en turnering där det lagts in $500 extra i potten. Vi kan alltså räkna med ett riktigt fint övervärde, även med en rejäl medlemstillströmning. Var med du med och bygg på bankrullen lite extra inför helgen!

Information:

Namn: PSE $500 added NL Hold'em

Tid: 24 februari kl 21:00

Prispott: $500 i adderat värde

Lösenordsrebus (stora bokstäver): Förstabokstavenisajtensnamn+svenskdomänändelse+siffranfyra+trettiominusnio

Inköp: $2.40+0.60

Har du inget konto på PartyPoker går det bra att skaffa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar. Nog bra att inte skynda med pw.

Bra lösen förresten, men "förstax" och så vidare lär sig nog en del att lista ut pw, så här blev det svårare, bra. Och är det någon icke svensktalande som listar ut det ändå är de väl värda vara med.....

Ska bli kul spela på torsdag trots min poker-ringrostighet....

Länk till kommentar

Tack för svar. Nog bra att inte skynda med pw.

Bra lösen förresten, men "förstax" och så vidare lär sig nog en del att lista ut pw, så här blev det svårare, bra. Och är det någon icke svensktalande som listar ut det ändå är de väl värda vara med.....

Ska bli kul spela på torsdag trots min poker-ringrostighet....

Men tar nog inte bort läcket från saitrepen blir intresant att se om det blir lika många som tidigare.

Länk till kommentar

Vi har haft diskussioner med Party om detta tidigare, och det verkar smått omöjligt att få dessa turneringar låsta till endast spelare från norden. Jag skall dock göra allt jag kan för att få till en lösning inför kommande turneringar.

Missa inte söndagens forumturnering

Som någon sa tidigare så är det nog inte ni på forumet som är problemet utan det ligger hos Party, verkar ju som dom vill ha dom här killarna med för dom som spelade vid mina bord var ju inga soppor direkt.

Hoppas att ni lyckas med låsningen för det tar ju bort lite av den goda stämmningen som det brukar vara på våra turneringar.

Länk till kommentar