Gå till innehåll

3/2 Betfair medlemsturnering med $1 000 adderat till potten


valterego

Recommended Posts

Denna vecka kör Betfair två fina turneringar för medlemmarna på poker.se och Pokerforum.nu, med start på torsdag då det ligger $1 000 extra i potten. För $11 är du med på banan och får slåss om prispengarna.

 

Information:

Namn: PSE $1000 ADDED

Tid: torsdag 3 februari kl 20:00 CET

Inköp: $10+1

Lösenordsrebus: förstaärrandraärotredjeärlfjärdeärifemteärgsjätteärtsjundeärsiffran1

Adderat till potten: $1 000

 

Turneringen läggs upp i klienten under tisdag eftermiddag. Den är lösenordsskyddad och låst till medlemmar i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

 

Har du inget konto på Betfair kan du öppna ett här!

 

MVH Redaktörn som vikarierar för partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite väl låga förväntningar att gå in med förväntningen att bli slaktad imo.

 

Mmm, eller hur. Men det är ju bättre att överraska positivt än att överraska negativt! Varje kväll (nåja, morgon) jag går och lägger mig ojjar jag mig och undrar om gubben kommer vakna igen. Tänk vad glad jag blir varje gång jag vaknar :shock:

 

Eller? :roll:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det knullar & går men fifan vilket tråkigt gäng jag har till bordet. Man skulle kunna tro att det var en begravning. Forumturrarna som var så trevliga och gemytliga "förr i tiden". :cry:

 

/#LOUDmouth#

 

Nästa gång ska jag vara itid, sitta på ditt bord och då får du skratta.

Antagligen iofs mest åt mitt spel, men jag ska bjuda på lite tjafs också :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen, skicka mig all klonk-karma ni kan uppbåda så bjuder jag på kramkalas och kamomillthe!

 

EDIT: Där åkte man förståss efter att "någon" synat min push pre för 80% av sin stack med K7 på handen och rivrat sjuan. Men men, trevlig turre som vanligt om än något tyst och tråkig. Tack & bock!

 

EDIT2: Ok då, så var det väl inte riktigt. Jag reraisade all-in pre och någon synade för kanske 55% av stacken. Annars var det rätt beskrivet :mrgreen::roll: Skitsamma, grattis Girkeisadonk (?) och väl mött på söndag igen då jag i.a.f. får kose meg med Crappy ;-)

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...