Partneransvarig Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 På lördag kommer PokerStars att köra en satellit till deras Turbo Takedown final. Det är 30 biljetter som ligger i potten. Info Namn: Poker.se TT turnering/ID 321200256 Tid: 20:00 Datum: 30e Okt Speltyp: Holdem NL Inköp: 10 Fpps Priser: 30 inköp till Turbo Takedown finalen med ID 315292453 Lösenordsrebus: förstabokstavenärtandraatredjekfjärdeefemtetsjätteusjunderåttondebniondeo (skrives med små bokstäver) För er som inte har ett konto på PokerStars kan skapa ett här! Kom gärna med kommentarer om turneringarna så vi kan göra dom bästa möjliga turneringarna här på pokerforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Hurra, förstereggadriggen är med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zille Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Den ska man väll spela då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Skit. Den hade man velat spela... Ok för att pokerspelare normalt sett kanske inte har så mycket till liv men en lördagskväll kl . 20.00 ... Får bli nästa. Bra fixad forumturre bortsett från tiden/dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Tur att man är på lan Nu klonkar vi!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Vad är biljetterna värda och vad e det för turre? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Vad är biljetterna värda och vad e det för turre? /SK http://www.pokerstars.com/poker/promotions/turbo/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tuwa10 Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 http://www.pokerstars.com/poker/promotions/turbo/ gracias...por todo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Hej, Biljetten är värd 3000 FPPs då det är inköpet i Turbo Takedown Se även svenska versionen av sidan: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/turbo/ mvh Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 säger att det är fel lösenord när jag försöker regga mig ? edit fixad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 ge mig en hint på lösenordet, fattar noll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
questan Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 ge mig en hint på lösenordet, fattar noll =) läs en gång till så löser du det nog. runt 10min har du på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Blev en kort session Kommer in 45 minuter sent. Har ca 850 kvar i stacken. Sitter på hijack. Två limpare. Hittar 66 och trycker in. Två till pushar, 88 och A8. Massa grejer på brädan men inget som hjälper mig. GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Satans rigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Om man vinner en plats. Kan man avregga och få 3k FPP och spela en annan gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Kuken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 ge mig en hint på lösenordet, fattar noll =) Extra komiskt tycker jag mtp din signatur:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 31a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tilt of the year ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Den vann man lätt kom in 30 min sent och dubblade 2 ggr ganska fort, sedan var det bara att köra, vart tom 1a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmPeTre Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Den vann man lätt kom in 30 min sent och dubblade 2 ggr ganska fort, sedan var det bara att köra, vart tom 1a. Nu ljuger du allt, det stod ju att jag kom etta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts