punkis Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 jaha då har johan hed slagit ut mig....... SÅååå riggat Citera
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 jaha då har johan hed slagit ut mig....... SÅååå riggat Han rigga sig själv lite nu oxå. Citera
Blado Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 det är sjukaste WPTn nu. Tomten själv är där och försöker spela. fan jag borde sova nu. verkligen, godnatt Citera
Benganiolo Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 den som vinner kan ju slänga iväg ett pm om h*n vill sälja trofe'n Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 den som vinner kan ju slänga iväg ett pm om h*n vill sälja trofe'n Om jag mot förmodan skulle vinna så skulle jag eventuellt vara villig att sälja, om min kompis inte vill köpa den... men som sagt, mot förmodan Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Jag åker nog ut mot den största fisken, Heyjohan. Han limpar AA, jag sitter i bb med 73, flop T73, jag bettar ut 2k hoppas få omslag, han höjer till 10k, med 60k kvar, jag ställer, han synar, turn 5, river 5. Bra spelat Edit: hade honom täckt med ungefär 6k =/ Citera
Benganiolo Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 heja johan han är en bra kille! Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Inte mycket annat att göra än att gratulera HeyJohan till en mycket bra insats, han krossade mig HU så han var defenetivt en värdg vinnare Citera
Hocal Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Grattis Johan. Antar att du tryckt in degen med dina AJ mot mina AK även preflop? Att du sedan träffar floppen var juh inte direkt förvånande som du lirade ikväll Citera
HeyJohan Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Helt sjukt vilken kväll... klonkarskillsen på topp och flyt med korten i övrigt erik87 vinner så klart PSP:n. Nån ordning får det ju vara Vi ses om en vecka! (och då är ordningen återställd och jag och QoS åker ut illa kvickt) Mvh Johan Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Inte mycket annat att göra än att gratulera HeyJohan till en mycket bra insats, han krossade mig HU så han var defenetivt en värdg vinnare Har en liten annan åsikt än dig, dock inte om eran HU. Men om biten där du säger "Värdig vinnare" Citera
Nusseman Postad 5 December , 2005 Författare Rapport Postad 5 December , 2005 Det där var nog det sämsta jag har lyckats med vid ett pokerbord. Jag visste att jag var slagen preflop, ändå lastade jag sakta men säkert in allt på flopp och turn. Heja mig! Jaja, nån gång måste ju QoS få komma före mig i en turnering Hade du släppt Knektarna där om du inte fått öppet stegdrag på turn? Tyckte oxå att det var ganska konstigt att du lyckades loosa hela stacken på den handen. Men du kan väl inte vara bäst alla gånger kanske? Ja, det hade jag nog gjort, jag visste ju att jag var slagen redan preflop Det öppna stegdraget var precis vad jag behövde för att låta tilten ta över... Citera
Nusseman Postad 5 December , 2005 Författare Rapport Postad 5 December , 2005 Det där var nog det sämsta jag har lyckats med vid ett pokerbord. Jag visste att jag var slagen preflop, ändå lastade jag sakta men säkert in allt på flopp och turn. Heja mig! Jaja, nån gång måste ju QoS få komma före mig i en turnering Vad hände? Jag spelade dåligt. Höjer preflop med JJ, för omslag av tight kille som jag synar. Låg flopp, bluffar så mycket att jag inte har råd att folda turn, träffar öppet stegdrag och lastar in. Givetvis mot KK Citera
Nusseman Postad 5 December , 2005 Författare Rapport Postad 5 December , 2005 Helt sjukt vilken kväll... klonkarskillsen på topp och flyt med korten i övrigt Grattis! Citera
Trolldeg Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Japp verkligen snyggt Johan. Bra rigg! Citera
trisslott Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Otroligt sköönt riggat av HeyJohan! Annars så var det ju snyggt av Erik1987 och komma tillbaka så starkt, trodde jag verkligen inte... Men grabbar, grattis för fan! Citera
emilio_barzini Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Grattis Johan! Antar att det är svårt att inte vinna med jätteriggen i ryggen. Du har lyckats alla andra gånger, men den här gången gick det inte helt enkelt. Synd, men grattis iaf!! Citera
Recommended Posts