QoS Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Riggat! QoooS is all-in (9,705) QoooS shows a straight, king high RoccXXX shows a flush, ace high RoccXXX wins (26,835) with a flush, ace high Player QoooS is eliminated from the tournament. Lycka till allihopa! - QoS Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Riggat! QoooS is all-in (9,705) QoooS shows a straight, king high RoccXXX shows a flush, ace high RoccXXX wins (26,835) with a flush, ace high Player QoooS is eliminated from the tournament. Lycka till allihopa! - QoS Men va 17 QoS, trodde ju du skulle ta dig till finalbordet idag! Citera
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Riggat! QoooS is all-in (9,705) QoooS shows a straight, king high RoccXXX shows a flush, ace high RoccXXX wins (26,835) with a flush, ace high Player QoooS is eliminated from the tournament. Lycka till allihopa! - QoS Kanske inte så smart att gå allin med tre färg på brädan när FI bettar ut på rivern Citera
RoccX Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Riggat! QoooS is all-in (9,705) QoooS shows a straight, king high RoccXXX shows a flush, ace high RoccXXX wins (26,835) with a flush, ace high Player QoooS is eliminated from the tournament. Lycka till allihopa! - QoS Kanske inte så smart att gå allin med tre färg på brädan när FI bettar ut på rivern ja, men jag mesbettade ju för att få med honom Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Rocc, chipdumpa lite till mig. Citera
QoS Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Skanke tvivlar du på riggen? - QoS Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Nu dog leken totalt, aldrig fått såhär kalla kort =( Citera
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Nu dog leken totalt, aldrig fått såhär kalla kort =( Keep em comming.... Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Jag är officiellt tillbaka i matchen, efter att ha varit nere på ca 2,5k är jag nu uppe på över 26k . Nu ska jag bara klonka hem det här också... samt försöka bli lte mer aggresiv igen, har gått och blivit alldeles för passiv... Citera
HeyJohan Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Det är inget fel på riggen! All-in med 7,7 mot A,8 och FI drar A på flop och 8 på turn. River är så klart 7 Det var ju så man ville dö av skam. Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Det är inget fel på riggen! All-in med 7,7 mot A,8 och FI drar A på flop och 8 på turn. River är så klart 7 Det var ju så man ville dö av skam. Äsch, om du va all in preflop så är det ju bara rättvist Citera
Blado Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 såja, gick in och coachade trolldeg några minuter på msn, han dubblade sin stack. Undrar hur fort han tappar den nu när jag inte övervakar. god natt Citera
emilio_barzini Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Jaha, där åkte man....fan va bra kort jag fick idag Har 5k, hittar 33 i BB. Trolldeg på knappen höjjer som vanligt upp till 1500 (3xBB). Jag raisar tillbaka till 5k totalt. Han hittar syn med QTo. Järv syn om du frågar mig med tanke på att jag har suttit och foldat i 2 timmar nu Men visste han att jag hade ett lågt par som jag hade så var det ju korrekt synt. Bra spel Trolldeg! (eller jävligt kasst? ) Lycka till alla! Slapp bubblan iaf! Citera
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 såja, gick in och coachade trolldeg några minuter på msn, han dubblade sin stack. Undrar hur fort han tappar den nu när jag inte övervakar. god natt Det sjuka är ju att så fort du kommer i närheten av ett bord så kommer klonken. Citera
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 såja, gick in och coachade trolldeg några minuter på msn, han dubblade sin stack. Undrar hur fort han tappar den nu när jag inte övervakar. god natt HAn blev av med 15000 direkt.... Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 ojoj skanke, sjukt sätt du åker på =( Citera
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Järv syn om du frågar mig med tanke på att jag har suttit och foldat i 2 timmar nu Men visste han att jag hade ett lågt par som jag hade så var det ju korrekt synt. Bra spel Trolldeg! (eller jävligt kasst? ) Den var nog jävligt kass. Nej men var ganska säker på att du tjofsar in med en ganska vid HD så slaskigt som jag har spelat. Behöver betala 3,5k till för att vinna lite mer än 10k och få chansen att slå ut dig så du slipper bubbla. Citera
Blado Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Järv syn om du frågar mig med tanke på att jag har suttit och foldat i 2 timmar nu Men visste han att jag hade ett lågt par som jag hade så var det ju korrekt synt. Bra spel Trolldeg! (eller jävligt kasst? ) Han får ganska bra odds , bara du inte har ett överpar eller blockar ser det inte så illa ut. Citera
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 ojoj skanke, sjukt sätt du åker på =( Kändes sådär men jag spelade den illa oxå, degen borde åkt in på floppen eller inte alls, damen gjorde ju att jag skulle torska mot AQ oxå... Citera
jot Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Haft några fina händer nu, först dubblade trolldeg upp mig när jag fick AA första gången. Inte långt senare får jag AA igen och träffar fyrtalet på floppen, stackars Skanke hade floppat kåken. Citera
emilio_barzini Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Järv syn om du frågar mig med tanke på att jag har suttit och foldat i 2 timmar nu Men visste han att jag hade ett lågt par som jag hade så var det ju korrekt synt. Bra spel Trolldeg! (eller jävligt kasst? ) Den var nog jävligt kass. Nej men var ganska säker på att du tjofsar in med en ganska vid HD så slaskigt som jag har spelat. Behöver betala 3,5k till för att vinna lite mer än 10k och få chansen att slå ut dig så du slipper bubbla. värdesyn helt enkelt Jag får väl tacka för att du gjorde så jag slapp lidandet Citera
Recommended Posts