Gå till innehåll

Vad heter lagen i Speedball II?


Henkeman

Recommended Posts

Nu har jag funderat på det här flera kvällar i sträck, varje gång har jag glömt att googla förutom idag (typiskt att man kommer ihåg det när man kommer hem fuller från krogen?)

 

Vad heter lagen i Speedball II?

 

Brutal Deluxe kommer jag ihåg.. vad är det mer för lag?

Lyckades luska fram så mycket som att det är 16 lag...

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, dock spelet där man har "Icecream" utskriket av glassgubben på läktaren efter vissa avblåsningar.. Man kastar en stenhård metallklump mellan sina spelare, o försöker kasta den i mål på motståndaren. Lite som handboll fast med rustning och att bollen vänger en djäkla massa kilon. O att det finns små warpholes i väggarna. O att man får tacklas betydligt elakare. O att det finns sniglar på sidoväggarna man kan färga bollen i. Annars som handboll..

 

25_speedball_ii.JPG << här skulle man nog höra "Icecream"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, dock spelet där man har "Icecream" utskriket av glassgubben på läktaren efter vissa avblåsningar.. Man kastar en stenhård metallklump mellan sina spelare, o försöker kasta den i mål på motståndaren. Lite som handboll fast med rustning och att bollen vänger en djäkla massa kilon. O att det finns små warpholes i väggarna. O att man får tacklas betydligt elakare. O att det finns sniglar på sidoväggarna man kan färga bollen i. Annars som handboll..

 

finns det till datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...