Henkeman Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Nu har jag funderat på det här flera kvällar i sträck, varje gång har jag glömt att googla förutom idag (typiskt att man kommer ihåg det när man kommer hem fuller från krogen?) Vad heter lagen i Speedball II? Brutal Deluxe kommer jag ihåg.. vad är det mer för lag? Lyckades luska fram så mycket som att det är 16 lag... * Lite RP - QoS * Citera
baller Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Ingen aning, men bra spel var d... Citera
Måns Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Revolver super nashwan baroque är tre jag kommer ihåg... Citera
Svinto Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Violent Desire och Steel Fury är två jag kommer på Citera
Hyler Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Ingen aning, men bra spel var d... Medhåll! Citera
finnish_fox Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Raw Messiahs Violent Desire Renegades Damocles Superligan: Powerhouse Rage 2100 Mean Machine Explosive Lords Lethal Formula Turbo Hammers Fatal Justice Citera
MrFroggyX Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Ja de var ett stenhårt spel! Hade man mycket kul med när man var en liten skit.. Citera
Betterman Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Håller med! Ett av de bättre spelen någonsin. Såg att det nu finns till mobiltelefoner men det skulle varit kul att se en ny variant av SpeedBall till PC/X-BOX etc. Men det blir nog inte samma sak... Citera
Bein Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 speedball är det dä där konstiga typ tennis spelet eller något liknande? Citera
Mjonasson Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Nej, dock spelet där man har "Icecream" utskriket av glassgubben på läktaren efter vissa avblåsningar.. Man kastar en stenhård metallklump mellan sina spelare, o försöker kasta den i mål på motståndaren. Lite som handboll fast med rustning och att bollen vänger en djäkla massa kilon. O att det finns små warpholes i väggarna. O att man får tacklas betydligt elakare. O att det finns sniglar på sidoväggarna man kan färga bollen i. Annars som handboll.. << här skulle man nog höra "Icecream" Citera
Bein Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Nej, dock spelet där man har "Icecream" utskriket av glassgubben på läktaren efter vissa avblåsningar.. Man kastar en stenhård metallklump mellan sina spelare, o försöker kasta den i mål på motståndaren. Lite som handboll fast med rustning och att bollen vänger en djäkla massa kilon. O att det finns små warpholes i väggarna. O att man får tacklas betydligt elakare. O att det finns sniglar på sidoväggarna man kan färga bollen i. Annars som handboll.. finns det till datorn? Citera
Mjonasson Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Självklart. http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=1026 << PC-versionen Citera
Recommended Posts