Gå till innehåll

Välkommen Poker.se!


QoS

Recommended Posts

Välkommen Poker.se!

 

Så där, nu är det äntligen klart. :D

 

Som vissa av er märkt så blev vi drygt 2900 fler POKERFORUM.nu-are idag. :)

 

Från och med den 1 december (igår egentligen :)) så kommer vi även att köra forum åt portalen Poker.se, förhoppningen är att vi ska komplettera varandra på ett fint sätt. :D

 

Som ytterligare en bonus på det här är att gdaily kommer köra diskussioner kring "Dagens Fråga" här på POKERFORUM.nu, så passa på att ställa intressanta frågor till honom.

 

Vi hälsar alla Poker.se-are välkomna till gemenskapen här på POKERFORUM.nu! :D

 

Enjoy! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man är medlem på båda ställena har man då två användare här? :?

 

Hur ska jag då logga in med min andra eftersom jag har exakt samma lösenord och användarnamn???

 

Eller är jag nu inloggad med mitt poker.se konto...eller försvinner det eller?

 

2400 av de nya är väl redan medlemmar här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har försökt filtrera bort så många som möjligt i samband med migreringen, det är gjort på basis av nick eller email.

 

Har man haft konto på Poker.se med samma nick eller email som här så behålls kontot här, annars så har man fått ett nytt konto här POKERFORUM.nu.

 

För dom Poker.se-are som fått nytt konto här kan inlogggning ske via antingen Poker.se och sen klicka på forum, eller direkt på POKERFORUM.nu.

 

För dom som har konton med samma nick eller email på båda ställena så är det inloggning här för forum som gäller.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte.

 

Poker.se hade ett forum som var lätt att gå igenom, bra moderator (GDaily) som hade bra känsla för spelet även om vissa frågor var lite off-topic.

 

Att sedan de 2900 medlemmarna inte fick ha ett ord med i laget vad gällde om man överhuvudtaget ville ha en sammanslagning tycker jag var riktigt kasst.

 

Pokerforum.nu är sveriges största pokerforum (häpp) med allt vad det innebär, i mitt tycke är det för stort, man hinner helt enkelt inte få överblick.

 

Men det som retar mig mest, är att de diskussioner som vi var mitt inne i på poker.se, inte fördes över. (åtminstone har jag inte hittat dom)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det som retar mig mest, är att de diskussioner som vi var mitt inne i på poker.se, inte fördes över. (åtminstone har jag inte hittat dom)

 

Det gick inte, tekniskt sett, utan alltför mycket arbete. Det trådar som var aktiva på poker.se var främst de senaste två dagarnas "dagens fråga", varför jag tog beslutet att flytta över på stört.

 

Poker.se hade ett forum som var lätt att gå igenom, bra moderator (GDaily) som hade bra känsla för spelet även om vissa frågor var lite off-topic.

 

Forumet på poker.se var uppbyggt på exakt samma sätt som PF. Alltså lika "lätt att gå igenom" tekniskt sett. Att det var lätt att läsa alla inlägg var ju på grund av att det inte kom några nya inlägg, ett eller ett par om dagen bara.

 

Tycker du att jag gjort ett bra arbete på p.se? Tack, men det har varit minimalt. På PF har jag däremot modererat MYCKET... jag anser själv att det är här kvaliteten finns, inte på gamla p.se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte köra det omvända också, att pf.nu-are blir medlemmar på poker.se? (Jag kunde iaf inte logga in på poker.se.)

Vi håller på att titta på en lösning kring det just nu, kommer förhoppningsvis inom kort. :)

 

Nattward, kan förstå att du tycker att det är lite svårt att få överblick här på forumet i och med att postningsfrekvensen här är avsevärt mycket högre än på Poker.ses gamla forum. Just det är en av flera frågor som vi jobbar kontinuerligt med att bli bättre på.

 

Vi är som sagt alltid öppnar för alla typer av kreativa förslag som kan hjälpa oss bli bättre, och kritik eller en saklig diskussion är något vi uppmuntrar, dock ser vi allvarligt på att det korspostas och skapade av flera trådar om det redan finns en tråd som behandlar ämnet.

 

Hjälp oss att bli bättre istället för att skapa oordning!

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Nattward, kan förstå att du tycker att det är lite svårt att få överblick här på forumet i och med att postningsfrekvensen här är avsevärt mycket högre än på Poker.ses gamla forum. Just det är en av flera frågor som vi jobbar kontinuerligt med att bli bättre på.

 

Vi är som sagt alltid öppnar för alla typer av kreativa förslag som kan hjälpa oss bli bättre, och kritik eller en saklig diskussion är något vi uppmuntrar, dock ser vi allvarligt på att det korspostas och skapade av flera trådar om det redan finns en tråd som behandlar ämnet.

 

Hjälp oss att bli bättre istället för att skapa oordning!

 

Enjoy! :)

 

- QoS

 

 

 

Som ni både kan se och kolla efter, så är det första gången jag är tillbaka sedan senaste inlägget.

 

Ni har haft flera år på er att bli stora, vilket är jättebra och jag önskar er välgång.

 

Men jag avskyr det, jag har bläddrat igenom diskussioner och känner bara avsmak.

 

Poker.se har inte förändrats, vilket också är bra, men forumet där var den stora anledningen till att jag överhuvudtaget tittade in där emellanåt.

Nu är det bara en i mängden istället som tidigare, det som stack ut tack vare intimiteten i forumet och avsaknaden av rövhål, vilket det finns ett antal av här.

 

Många var dessutom både medlemmar här och där, däribland jag.

 

Att då slå ihop utan att kolla med medlemmarna om deras åsikt i frågan är en oerhörd brist på repekt gentemot sina medlemmar.

 

 

Tro mig, jag hoppas ni tjänar massvis av annonspengar tack vare ert stora medlemsantal.

För det är fan inte kvalitén

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...