Gå till innehåll

VIP-poängskampanj fram till jul!


24hPoker

Recommended Posts

Julafton är snart här och vi på 24hPoker vill fira detta genom att lansera en speciell VIP-poängskampanj fram till jul. Alla våra spelare som tjänar ihop över VIP1000 under perioden 1:a december till 20:e december kommer att få en prenumeration på en pokertidning som julklapp som 24hPoker.

 

De tio spelarna som tjänat ihop mest VIP-poäng under kampanjen kommer att vinna några riktigt fina priser. Vi kommer att ha en topplista på de 25 spelarna som tjänat ihop flest VIP-poäng från 1:a december till 20:e december vilken uppdateras dagligen. Topp tio spelarna i slutet av kampanjen kommer att vinna följande priser:

 

1:a Plats: En plats i EPT Köpenhamn 19:e-21:e januari värde €4000

2:a Plats: Resa till Las Vegas för två, värde €2000

3:e Plats: Weekendresa värde €600

4:e-10:e Plats: Plats i End of the Year turneringen, värde €200

 

Lycka till önskar 24hPoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Julafton är snart här och vi på 24hPoker vill fira detta genom att lansera en speciell VIP-poängskampanj fram till jul. Alla våra spelare som tjänar ihop över VIP1000 under perioden 1:a december till 20:e december kommer att få en prenumeration på en pokertidning som julklapp som 24hPoker.
Vilken pokertidining är det? Och man kan väl tjäna ihop dessa 1000 VIP på samma gång som man lirar en reload bonus?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får vinnaren resa och hotell för första platsen?

 

Nej det kan inte ingå eftersom buyin är 4000 euro

Buyin är inte €4000, buyin är 30 000 dkr. Så jag misstänker att det där ingår.

 

Precis som eskola säger Danska kronan är värd ca 20% mer än den svenska, så 30 000 danska är €4000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får vinnaren resa och hotell för första platsen?

 

Nej det kan inte ingå eftersom buyin är 4000 euro

Buyin är inte €4000, buyin är 30 000 dkr. Så jag misstänker att det där ingår.

 

Precis som eskola säger Danska kronan är värd ca 20% mer än den svenska, så 30 000 danska är €4000

Hmm, stämmer..

30,000.00 Denmark Kroner = 4,026.65 Euro

 

Nåja, staffpoker hade ett EPT paket för €4k där flyg och hotel ingick..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som sattsar på första platsen? borde räcka med 25k VIP för att komma top 10 :)

 

Nu har jag övertagit ledningen och tänker då inte släppa den :) Spelar 5 3/6 bord och fick ihop lite över 3000 vip de två första dagarna.

Det lär du nog tokleda på har spelat 1800 och ligger top 5

 

Äntligen! Nu har de börjat publicera totalpoängen för alla deltagare och inte bara dess placering. Nr 10 har strax under 8000 VIP så det är inte försent att slå sig in där. Har spelat som en galning för jag visste inte riktigt var jag hade nr 2, men nu ser jag att jag leder med 11k så jag kan nog ta det lugnt sista veckan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...