Macroman Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Hago är Fuat Can för alla som inte visste det.. Alltså fd. thesea.. =) Fuat och Dared delar på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trisslott Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Hago är Fuat Can för alla som inte visste det.. Alltså fd. thesea.. =) Fuat och Dared delar på kontot. Ja, det har jag också hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 tre bord nu = 181K+70K+87K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 176 + 100 + 87 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E72 Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Och irreterande ord i chatten, Hago gillar att provocera Zweig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Är inte det primas uppgift att banna och stänga kontot Hago i fall det är samma kille som thesea? Vad jag vet får man inte två konton hos prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Den där Hago sitter inte där nu längre då jag tänkte kolla. Hur slutade det? Tappade han på slutet eller? Ser nämligen Zweig med ganska mycket på ett bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vilanna Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Är man storkunder som dom är så finns det undantag... även om prima inte går ut med det. Jag känner en polare till Zweig, och jag fråga han hur Zweig kunde byta från TheNizzles > wwwrakebreakcom > Zweig. Tillåter Prima det? Zweigs vän svara då: Omsätter man så mycket pengar som Zweig så vill prima ha honom kvar. Zweig tyckte han fick för lite action med de gamla nicken och ville därför byta. Sen kan de ju lika gärna regga ett konto på sin lillasyrra, morsa eller farsa och på så sätt spela med en helt laglig användare utan att prima kan göra nåt åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 1 December , 2005 Rapport Share Postad 1 December , 2005 Den där Hago sitter inte där nu längre då jag tänkte kolla. Hur slutade det? Tappade han på slutet eller? Ser nämligen Zweig med ganska mycket på ett bord. Zweig spöade någon annan kille. Han lämnade nog borden med 250K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Hago har verkligen klonken på sin sida: 410 posted small blind ($100) hago posted big blind ($200) 410 raised for $600 hago raised for $2,000 410 called for $1,500 Dealing the Flop 410 checked hago bet for $3,000 410 raised for $6,000 hago went all-in for $18,194 410 called for $15,194 410 har och hago fläker upp offsuit Dealing the turn Dealing the river hago wins $46,787 with a Straight, Six high Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 hago sitter med 183k nu, +163k på lite över en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Såg honom igår.. Han krossade allt motstånd. Helt sjukt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Missade slutet för honom. Hur mycket gick han ut med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Varför ändrar inte någon på topicen? Den stämmer ju inte!! Eller väntar man tills dagen kommer då hago sitter där med 87000k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 2 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2005 förlåt för min felaktiga rubrik alla ordmärkare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
algot88 Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 förlåt för min felaktiga rubrik alla ordmärkare Bokstavsmärkare annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 förlåt för min felaktiga rubrik alla ordmärkare Bokstavsmärkare annars Siffermärkare annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Kan någon som faktiskt VET att det är Fuat konstatera detta? Litar inte på vad som skrivs i chatten bland alla railbirds! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazerharp Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Kan någon som faktiskt VET att det är Fuat konstatera detta? Litar inte på vad som skrivs i chatten bland alla railbirds! Kollade tidigare idag när han lirade mot Isokala. Isokala frågade om det var Faut eller Dared som lirade. Hago svarade att det var Faut. Sen diskuterade de om de skulle till Las Vegas eller inte. Lät seriöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Kollade tidigare idag när han lirade mot Isokala. Isokala frågade om det var Faut eller Dared som lirade. Hago svarade att det var Faut. Sen diskuterade de om de skulle till Las Vegas eller inte. Lät seriöst... Han heter Fuat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 är det inte dags att skapa en ny tråd om rapporter ifrån highstakes borden på nätet så slipper vi flera trådar utan kan samla allt i en och den är dessutom dagsfärsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Kollade tidigare idag när han lirade mot Isokala. Isokala frågade om det var Faut eller Dared som lirade. Hago svarade att det var Faut. Sen diskuterade de om de skulle till Las Vegas eller inte. Lät seriöst... Han heter Fuat. Hur vet du det? Ifall han själv säger att han heter Faut, så måste det väl stämma... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Hur vet du det? Ifall han själv säger att han heter Faut, så måste det väl stämma... Han heter Fuat Can. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazerharp Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Hur vet du det? Ifall han själv säger att han heter Faut, så måste det väl stämma... Han heter Fuat Can. Punkt. Stämmer.... Skrev fel. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theForce Postad 3 December , 2005 Rapport Share Postad 3 December , 2005 Nu sitter han där med $140 000 igen, med Zewig på megatilt, han bara laddar på och laddar på... edit: $176 000 hann det bli medans jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts