cessan Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Denna tråden vinner VM i onödigaste tråd. Citera
MJ Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Denna tråden vinner VM i onödigaste tråd. För att den inte handlar om "jag har haft grym otur idag och förlorat hela min rulle ($27) på 0.05/0.10 NL"? Maltis startar tråden för att han tycker det är helt orimligt att han ska tvingas anlita världens dyraste resebyrå om han vill spela EPT, bedrägeri kallar han det och där tar diskussionen sin början. Citera
Myssion Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Denna tråden vinner VM i onödigaste tråd. För att den inte handlar om "jag har haft grym otur idag och förlorat hela min rulle ($27) på 0.05/0.10 NL"? Maltis startar tråden för att han tycker det är helt orimligt att han ska tvingas anlita världens dyraste resebyrå om han vill spela EPT, bedrägeri kallar han det och där tar diskussionen sin början. Nej, för att den handlar om Primas "bedrägeri". Hade det varit en seriös tråd där man jämför olika satellitpaket så hade det varit en bra tråd. För övrigt är det ingen som tvingar Maltis att göra ett dugg!!!!!!!!! Citera
Hjort Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Och även om det är så, så är det ju inte ett bedrägeri, eller en stöld, eller ett tjuveri. Eller ingår du avtalet under pistolhot eller?? Biten med dubbel rake är, om inte bedrägeri, så åtminstone falsk marknadsföring. Citera
Myssion Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Och även om det är så, så är det ju inte ett bedrägeri, eller en stöld, eller ett tjuveri. Eller ingår du avtalet under pistolhot eller?? Biten med dubbel rake är, om inte bedrägeri, så åtminstone falsk marknadsföring. Det står väl i svart på vitt (eller i grönt på grått, beroende på vilken sajt du spelar på) hur många prispaket det är, hur mycket prispaketen är värda och hur mycket det kostar att vara med. Detta står ju när du anmäler dig (dvs ingår avtalet). Eller vilket menar du är falskt? Citera
Hjort Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Eller vilket menar du är falskt? Vid inköpet står det "450+45" eller vad det nu var, vilket är standardnotationen för hur avgifter visas i turneringsammanhang så man har rätt att vänta sig att raken inte överstiger det beloppet. De skriver alltså ett rakebelopp när man signar upp och för att se det faktiskta beloppet så måste man kolla i prislistan. Om inte det är falsk marknadsföring så vet jag inte vad. Det är som om du skulle köpa 2k äpplen för 20 kr och när du väger äpplena själv se att det faktiskt bara var ett kilo. Researret verkar ju också fuckat bortom allt sunt förnuft, och jag skulle tro att hela grejen är väldigt långt ifrån vad den typiske spelaren väntar sig när han ställer upp i en sån här tävling. Citera
Myssion Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Eller vilket menar du är falskt? Vid inköpet står det "450+45" eller vad det nu var, vilket är standardnotationen för hur avgifter visas i turneringsammanhang så man har rätt att vänta sig att raken inte överstiger det beloppet. De skriver alltså ett rakebelopp när man signar upp och för att se det faktiskta beloppet så måste man kolla i prislistan. Om inte det är falsk marknadsföring så vet jag inte vad. Det är som om du skulle köpa 2k äpplen för 20 kr och när du väger äpplena själv se att det faktiskt bara var ett kilo. Researret verkar ju också fuckat bortom allt sunt förnuft, och jag skulle tro att hela grejen är väldigt långt ifrån vad den typiske spelaren väntar sig när han ställer upp i en sån här tävling. Okej, nu är jag med. Reserarret verkar också puckat, om det nu är så att man måste pröjsa tebaks det man inte använt, vilket bara någon har påstått, var står det? Citera
azazelzed Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Reserarret verkar också puckat, om det nu är så att man måste pröjsa tebaks det man inte använt, vilket bara någon har påstått, var står det? Du får inga pengar förutom de $500 i fickpengar. De bokar resa och hotell till dig. Citera
Recommended Posts