Gå till innehåll

NL - Nivå mellan NL50 och NL100?

Recommended Posts

Postad

Tjenare!

Vet någon om det finns någon site som erbjuder någon nivå mellan NL50 och NL100?

Tycker det känns som ett ganska stort steg att ta direkt och skulle gärna vilja "mellanlanda" nånstans innan :)

Postad

Njaa, iofs :) Men kravet på bankrulle är väl ändå det samma?

Edit: Nu kom jag på en grej. Kör ju nu 0.25/0.5€ men om jag skulle byta till 0.25/0.5 pund så borde jag väl hamna nånstans mittemellan?

Postad
Tjenare!

Vet någon om det finns någon site som erbjuder någon nivå mellan NL50 och NL100?

Tycker det känns som ett ganska stort steg att ta direkt och skulle gärna vilja "mellanlanda" nånstans innan :)

€NL50 är ju mellan $NL50 och $NL100

Postad

Tror inte du har fel Bubbla, känns iofs som att motståndet överlag är dåligt på Crypto.

Men på just pundborden så har jag bluffat vid som det har kännts bra tillfällen men blivit mer frekvent synad där. Rekommendation inte allt för mycket bluff på pundborden med andra ord. Erfarenhet upp till 1/2 borden.

Postad

£ blir ju ändå inte så långt ifrån NL100 $. Crypto har väl rätt hög rake också eller? Har för mig jag läst det.

Jag skulle rekommendera att spela på de sidorna som du är bekväm på.

Prova ett par dagar på NL100 och se efter hur det känns.