QoS Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Vill du testa ett nytt mobilpokerspel? Vill du testa ett nytt mobilpokerspel - ersättning 400 kronor. Vi söker dig som spelar poker för pengar för att delta i ett test. Vi testar just nu ett mobilpokerspel för att se hur vi kan förbättra hur det fungerar i användning. Om du väljer att delta får du presentcheckar värda 400:-. Testerna tar ca 1 1/2 timme och utförs i slutet av v 49 och början av v 50 i centrala Stockholm. Vill du hjälpa oss med att testa det här - hör av dig till mig på alexander.piatidis@usabilitypartners.se. Skriv gärna ditt telefonnummer i mailet - vi behöver höras innan vi kan boka in dig. Svara gärna också i mailet på om du: - spelat poker på Internet för pengar - spelat mobil poker för pengar - spelat andra mobila spel (ej nödvändigtvis betting) Tack på förhand, Alexander Piatidis Usability Partners http://www.usabilitypartners.se * This post is reklamfri och godkänd - QoS * Citera
jaqk Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 *puff* Jag puffar för det här inlägget för att hjälpa Alex. Det finns fortfarande platser kvar. Själv diskades jag som testperson eftersom jag "ligger för nära" verksamheten det handlar om, annars tycker jag det var en kul grej. Enjoy Citera
cheunce Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Synd att det är i Stockholm. Blir inte ekonomiskt försvarbart att köra ditt för 400 kronor Citera
stitchio Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Precis, jag brukar spela mobil-poker ganska ofta, men att åka tvärs över landet är det inte värt. Bjuder ni på tågresan däremot är jag intresserad. Citera
Recommended Posts