kingfour Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Hur lätt är det att cleara bonusen hos bestpoker? jag har på några dagar lyckats cleara hos både party o multi. Riktigt lätt... Är det lika lätt fast att det tar lite längre tid (som man dessutom har) hos Markoolios site? Citera
Cekan Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Nån som vet hur långa tid det tar att få ihop 1500poäng på Betfair poker? Spelar 2 bord 0.25/0.5. Citera
Espen Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Poängen går fort att få på NL, men tar lång tid på FL. 10-15 timmar om du spelar 2st 0,25-0,5NL skulle jag kunna tippa på Vet inte riktigt vad som avgör om man får poäng dock. Men får jag fråga vad du ska ha dessa poäng till? Citera
AoZ Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Hur lätt är det att cleara bonusen hos bestpoker? jag har på några dagar lyckats cleara hos både party o multi. Riktigt lätt... Är det lika lätt fast att det tar lite längre tid (som man dessutom har) hos Markoolios site? Vlken bonus är det du syftar på? Citera
Recommended Posts