Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 48 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ingen fått en ny Party reload?

Jag läste på BW att massa folk har fått popups och emails med bonusar??

Typ 20% up to $100 bonusar.

Jag har inte fått sån bonus i 2 månader nu!

 

Jag har spelat där väldigt mycket den senaste tiden.

Jag fick ändå ingen bonus.

 

Hur f*n tänker de?

 

 

Jag får upp en popup ruta när jag loggar in på Party iaf om att det väntar en ny bonus för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick detta mail från BET365.

 

 

Tack för ditt e-mail.

 

Jag har kollat upp dina raked hands och fann fram till at du spelar på fel bord. Kolla inn reglerna för desember erbjudandet, och se vilken blinds nivå du måste spela för at få korrekt raked hands.

 

Du spelar på $0.50/$1 fixed limit. Om du ska spela fixed limit måste du spela $1/$2. Om du vill fortsätta att spela $0.50/$1 måste du spela No Limit eller Pot Limit.

 

 

Så dom verkar vara hårdare nu i december än tidigare! :(

 

 

Om jag spelar 4 bord samtidigt borde det ju bli 2/4$ :):D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick detta mail från BET365.

 

 

Tack för ditt e-mail.

 

Jag har kollat upp dina raked hands och fann fram till at du spelar på fel bord. Kolla inn reglerna för desember erbjudandet, och se vilken blinds nivå du måste spela för at få korrekt raked hands.

 

Du spelar på $0.50/$1 fixed limit. Om du ska spela fixed limit måste du spela $1/$2. Om du vill fortsätta att spela $0.50/$1 måste du spela No Limit eller Pot Limit.

 

 

Så dom verkar vara hårdare nu i december än tidigare! :(

 

Tackar, då blir det bojkott av bet365. :|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japps! No more BET365... Det som jag är mest irriterad över är att jag gillar bet365 och jag har tidigare fått bonusen utan problem.

 

Denna gång mailade jag efter 50, 100, 150, 250 och 500 rakeade händer och fick inget svar. Efter 633 rakeade så mailade jag igen och fick svar direkt. Utsugare är vad dom är! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japps! No more BET365... Det som jag är mest irriterad över är att jag gillar bet365 och jag har tidigare fått bonusen utan problem.

 

Denna gång mailade jag efter 50, 100, 150, 250 och 500 rakeade händer och fick inget svar. Efter 633 rakeade så mailade jag igen och fick svar direkt. Utsugare är vad dom är! :)

 

Ja, visst är det hemskt med företag som håller sig till tydligt uppsatta villkor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japps! No more BET365... Det som jag är mest irriterad över är att jag gillar bet365 och jag har tidigare fått bonusen utan problem.

 

Denna gång mailade jag efter 50, 100, 150, 250 och 500 rakeade händer och fick inget svar. Efter 633 rakeade så mailade jag igen och fick svar direkt. Utsugare är vad dom är! :)

 

Ja, visst är det hemskt med företag som håller sig till tydligt uppsatta villkor.

 

Det var inte det jag menade! Supporten har alltid svarat snabbt på mejl, oftast inom 30 minuter. Denna gång så svarade dom inte förrän jag paserat 500 rakeade. Hade dom svarat efter mitt första mejl som jag skickade efter 50 händer så hade jag slutat lira på 0,5/1$ bord och gått över till 1/2$ bord. Hajjar du!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick detta mail från BET365.

 

 

Tack för ditt e-mail.

 

Jag har kollat upp dina raked hands och fann fram till at du spelar på fel bord. Kolla inn reglerna för desember erbjudandet, och se vilken blinds nivå du måste spela för at få korrekt raked hands.

 

Du spelar på $0.50/$1 fixed limit. Om du ska spela fixed limit måste du spela $1/$2. Om du vill fortsätta att spela $0.50/$1 måste du spela No Limit eller Pot Limit.

 

 

Så dom verkar vara hårdare nu i december än tidigare! :(

 

Tackar, då blir det bojkott av bet365. :|

 

 

Herregud. Jag betalade 40 dollar i rake på 1000 händer för sign up+november bonanza. Det betyder att bet365 gav mig 160 dollar. Hur kan folk ens börja gnälla på sånt? Bonusar där spelaren får mer än han rakar bort ? Är bonushoror några helika kor som man måste göda???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag körde bet365 bonus 500 raked i går och mailade dom direkt. Har fortfarande inte fått bonusen. Dom brukar vara riktigt snabba på att svara, men nu har det gått över 24h

 

Vilken support skickade du till? Den svenska verkar inte funka, testa med den engelska.

 

har du lyckats med den engelska ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag körde bet365 bonus 500 raked i går och mailade dom direkt. Har fortfarande inte fått bonusen. Dom brukar vara riktigt snabba på att svara, men nu har det gått över 24h

 

Vilken support skickade du till? Den svenska verkar inte funka, testa med den engelska.

 

har du lyckats med den engelska ?

 

 

Nix! Jag provade men inget svar. Jag fick dock ett svar från den Svenska 24h efter att jag mailade dom. Så dom verkar ha otroligt mycket att göra just nu för annars brukar dom vara snabba att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en ny kod av partypoker nu, 15% upp till 100 dollar..... jag trodde inte det skulle gå då jag först tog bort alla mina pengar från Party till neteller och 10 min sedan satte in dom igen så jag hade tillräckligt för att kunna få bonusen... men det funka!

 

1000 händer måste jag dock spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japps! No more BET365... Det som jag är mest irriterad över är att jag gillar bet365 och jag har tidigare fått bonusen utan problem.

 

Denna gång mailade jag efter 50, 100, 150, 250 och 500 rakeade händer och fick inget svar. Efter 633 rakeade så mailade jag igen och fick svar direkt. Utsugare är vad dom är! :)

 

Ja, visst är det hemskt med företag som håller sig till tydligt uppsatta villkor.

 

Det var inte det jag menade! Supporten har alltid svarat snabbt på mejl, oftast inom 30 minuter. Denna gång så svarade dom inte förrän jag paserat 500 rakeade. Hade dom svarat efter mitt första mejl som jag skickade efter 50 händer så hade jag slutat lira på 0,5/1$ bord och gått över till 1/2$ bord. Hajjar du!?

 

1/ Inget personligt men jag har sett flera som skriver "hajjar". Måste man absolut använda det ordet så stavas det "hajar."

 

2/ Bet365 gör fortfarande inget fel. Du visste om vad som gällde men tog en rövare och misslyckades. Thats it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Ta det inte personligt, men du är en dryg ordpolis.

 

2. Jag har inte sagt att dom gjort fel, det jag menade var att jag tidigare fått bonusen och denna gång svarade dom inte på mina mail förrän jag spelat 500 rakeade händer. Hade deras support svarat lika snabbt som dom brukar (30-60 min) så hade jag börjat lira på 1/2$ direkt och sparat en massa tid. Hajjjjjjjar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2. Jag har inte sagt att dom gjort fel, det jag menade var att jag tidigare fått bonusen och denna gång svarade dom inte på mina mail förrän jag spelat 500 rakeade händer. Hade deras support svarat lika snabbt som dom brukar (30-60 min) så hade jag börjat lira på 1/2$ direkt och sparat en massa tid. Hajjjjjjjar du?

 

Jag skriver med risk för att kasta bensin på elden men om det är så att du vill ha snabba svar från supporten så :

1. spela på de nivåer som det är sagt

2. maila inte efter var 50e hand som är klar utan maila när du är klar med 500 händer så får supporten färre mail att svara på och du som kund får en snabbare och bättre service.

 

Att du just denna dag inte fick svar på mail så snabbt som du tidigare fått kan ju ha så många orsaker som inte har med supportens kompetens att göra. sjukdom / tekniskt fel / dom är på utbildning det finns säkert fler att välja på.

 

Jag hyllar bet365 supp. Att den finns på svenska och engelska är ju toppen tex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2. Jag har inte sagt att dom gjort fel, det jag menade var att jag tidigare fått bonusen och denna gång svarade dom inte på mina mail förrän jag spelat 500 rakeade händer. Hade deras support svarat lika snabbt som dom brukar (30-60 min) så hade jag börjat lira på 1/2$ direkt och sparat en massa tid. Hajjjjjjjar du?

 

Jag skriver med risk för att kasta bensin på elden men om det är så att du vill ha snabba svar från supporten så :

1. spela på de nivåer som det är sagt

2. maila inte efter var 50e hand som är klar utan maila när du är klar med 500 händer så får supporten färre mail att svara på och du som kund får en snabbare och bättre service.

 

Att du just denna dag inte fick svar på mail så snabbt som du tidigare fått kan ju ha så många orsaker som inte har med supportens kompetens att göra. sjukdom / tekniskt fel / dom är på utbildning det finns säkert fler att välja på.

 

Jag hyllar bet365 supp. Att den finns på svenska och engelska är ju toppen tex.

 

 

ja hylla på du...vem fan brys sig...d e enda du hyllar antar jag...fakking pathetic...låtsas vara lika bra på ngt annat tack...besserwiss kommentar ösnskas nu tack...tänk efterinnan du postar...den ska va bra

 

btw...where the streest have no name med u2 e gryyyyyymt bra...den hyllar jag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...