Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 48 postas här!


QoS

Recommended Posts

Kan nån tipsa mig om en bra bonus?

 

Har $350 i rullen, och vill kunna använda dom till att maximera en bonus (dvs ingen 20% upp till $100 eller liknande då det krävs en större insättning än vad jag har)

 

Allra bäst vore det med en reload till partypoker, (kod någon?) annars ser jag gärna en bonus som går att cleara på 0.25/0.50 (japp, jag multi-tablar).

 

Någon som har nåt tips?

 

Inte eurobet, bet365 eller martinspoker.

 

:|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan nån tipsa mig om en bra bonus?

 

Har $350 i rullen, och vill kunna använda dom till att maximera en bonus (dvs ingen 20% upp till $100 eller liknande då det krävs en större insättning än vad jag har)

 

Allra bäst vore det med en reload till partypoker, (kod någon?) annars ser jag gärna en bonus som går att cleara på 0.25/0.50 (japp, jag multi-tablar).

 

Någon som har nåt tips?

 

Inte eurobet, bet365 eller martinspoker.

 

:|

Några crypto siter hade ju varit ett alternativ.

Tex 5£ per spelad timme till 25 £ gör det på4 bord och du är klar på en och enhalv timma per site. (man måste spela lite mer än 5h för att det ska gå igenom)

Siter:

William hill

ukbetting

totalbet

littlewoods

och pokerplex (som kör med rakade händer 250 st men det funkar fortfarande med 300 dealt av någon konstig anledning)

 

Det som är kruxet med siterna är att du behöver en pinkod som du får hemskickad för att kunna ta ut pengarna. koden kommer på 1-2 veckor. Bonusarna clearar du på .5/1 $ NL eller 1/2 $ FL. Lite högre än vad du ville ha men sånt är livet.

 

Kolla även med BW 101 guide (Är det ok att länka till deras sida härifrån?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nån tipsa mig om en bra bonus?

 

Har $350 i rullen, och vill kunna använda dom till att maximera en bonus (dvs ingen 20% upp till $100 eller liknande då det krävs en större insättning än vad jag har)

 

Allra bäst vore det med en reload till partypoker, (kod någon?) annars ser jag gärna en bonus som går att cleara på 0.25/0.50 (japp, jag multi-tablar).

 

Någon som har nåt tips?

 

Inte eurobet, bet365 eller martinspoker.

 

:|

Några crypto siter hade ju varit ett alternativ.

Tex 5£ per spelad timme till 25 £ gör det på4 bord och du är klar på en och enhalv timma per site. (man måste spela lite mer än 5h för att det ska gå igenom)

Siter:

William hill

ukbetting

totalbet

littlewoods

och pokerplex (som kör med rakade händer 250 st men det funkar fortfarande med 300 dealt av någon konstig anledning)

 

Det som är kruxet med siterna är att du behöver en pinkod som du får hemskickad för att kunna ta ut pengarna. koden kommer på 1-2 veckor. Bonusarna clearar du på .5/1 $ NL eller 1/2 $ FL. Lite högre än vad du ville ha men sånt är livet.

 

Kolla även med BW 101 guide (Är det ok att länka till deras sida härifrån?)

 

Ok, tack för tipset.

Koden du nämner, är det från ecash direct? isf har jag en sån då jag brukar cleara interpokers monthly $90, vilket ju också är crypto, men det har blivit förbannat svårt att cleara den nu på 0.25/0.50-nivån.

det är 5x $90 så 450 rakade händer, man får en rakad hand när $1 dras från potten (vid $20 i potten) vilket man inte kommer upp i så ofta på 0.25/0.50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för tipset.

Koden du nämner, är det från ecash direct? isf har jag en sån då jag brukar cleara interpokers monthly $90, vilket ju också är crypto, men det har blivit förbannat svårt att cleara den nu på 0.25/0.50-nivån.

det är 5x $90 så 450 rakade händer, man får en rakad hand när $1 dras från potten (vid $20 i potten) vilket man inte kommer upp i så ofta på 0.25/0.50.

 

hmm ja man får även 1/4 raked hand fdär dom drar 0.25 $ - 0.99$ i potten men den är fortfarande svår på låga nivåer. Tids bonusarna är mer sweet.

 

Ang eCash så måste du ha ett eCash konto för varje site så du måste vänta 2 veckor på koden iaf.

 

Om du endå kör iners bonus så finns det andra cryptositer som har raked hands. classic carebean sun bla

 

Jag glömde Ritz club london är ju en tids bonus också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en ny kod av partypoker nu, 15% upp till 100 dollar..... jag trodde inte det skulle gå då jag först tog bort alla mina pengar från Party till neteller och 10 min sedan satte in dom igen så jag hade tillräckligt för att kunna få bonusen... men det funka!

 

1000 händer måste jag dock spela.

 

Varför har jag inte fått sån bonus..jag vill oxå ha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Martins pokerbonus.

 

Satte in 300 euro i signup och därefter 200 euro för reload bonus.

 

Efter 600 vip så damp reload bonusen på 200 euro ner automatiskt i cashier saldot.

 

Nu har jag passerat 1500 vip och borde då få signupen på 300 euro men inget har kommit.

 

Kan man inte se den på kontot som reloadbonusen innan 3 månader eller måste man spela mer vip?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Martins pokerbonus.

 

Satte in 300 euro i signup och därefter 200 euro för reload bonus.

 

Efter 600 vip så damp reload bonusen på 200 euro ner automatiskt i cashier saldot.

 

Nu har jag passerat 1500 vip och borde då få signupen på 300 euro men inget har kommit.

 

Kan man inte se den på kontot som reloadbonusen innan 3 månader eller måste man spela mer vip?

Om 90 dagar. Men varför satte du inte in €600 för att maximera?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Martins pokerbonus.

 

Satte in 300 euro i signup och därefter 200 euro för reload bonus.

 

Efter 600 vip så damp reload bonusen på 200 euro ner automatiskt i cashier saldot.

 

Nu har jag passerat 1500 vip och borde då få signupen på 300 euro men inget har kommit.

 

Kan man inte se den på kontot som reloadbonusen innan 3 månader eller måste man spela mer vip?

 

Efter tre månader får du bomusen in på kontot...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok så dom syns inte på cashiersaldot förrän efter 90 dagar.

 

Men varför satte du inte in €600 för att maximera?

Så här i efterhand så kanske jag skulle ha gjort det för det har rullat på ganska snabbt men jag spelar mest och helst sit n go turneringar som inte ger många vip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis clearat en 30%max150$ på Party. Har dessutom under tiden fått en 20%max120$. Jag undrar om jag kan få den andra bonusen om jag cashar ut allt och sätter in igen med nya koden.

 

troligen inte. du måste nog sätta in nya pengar. hur gör man får att få så stora bonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

troligen inte. du måste nog sätta in nya pengar. hur gör man får att få så stora bonusar?

 

Har signat upp via en affiliate som gav en bonus och fick dessutom standardbonusen..

Men är väl bara att testa att ta ut och sätta in igen. Värsta som händer är väl att man inte får bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirade den hära pokeralliansbonusen och under tiden fick jag popup att jag kunde få ytterligare bonus på nån 15% 100 dollar på Party, så jag tog ut alla mina pengar på Party så jag hade tillräckligt för att sätta in på Party igen och få den andra bonusen, funkade fint..

 

annars har jag hört att man ibland inte kan göra så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportingbet ger $100 till nya spelare om man spelar visst antal händer, tror det är 500.

 

Den spelare som sen spelar flest händer till sista mars vinner en ny motorcykel! Jag är redan igång.. ska ha den! :lol:

 

Direktlänk till svenska sidan:

http://se.sportingbet.com/content/home.asp

 

Det är 500 contributed hands (man måste vara med i potten) och minst på 1/2. Då finns det bättre bonusar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...