Gyre Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Postad 27 November , 2005 Riktigt lågt, moderator och allt. (fast inte lägre än glocalnet) Citera
Nusseman Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Måste komma ihåg att tacka HeyJohan för klonkriggen Citera
finnish_fox Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 äh, kulpasen hade klonkarna med sig idag. höll inte hela vägen men alltid trevligt att klonka sig till finalbord och chiplead. Citera
Gyre Postad 28 November , 2005 Författare Rapport Postad 28 November , 2005 buhuhuhu, hade behövt den telefonen bra spelat HU, jag foldade ner mig själv. Du lyckades folda alla mina starka händer och slå om på skiten Citera
Nusseman Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Snyggt spelat, mina klonkskills räckte till pallplats iaf. Rankingen är uppdaterad med kvällens turnering och även där är det pallplats, med häng på ledarduon Citera
Rille Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Hade bara min mitt topset med färgredraw på brädan QQJ8. Hade man tripplat upp där ibörjan mot två med 9T hade jag vunnit . Citera
SirEklund Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 det var min AK35 som drog ut dig. drog in en stege och en fin nötlåg när 2:an prickade rivern. varit mycket flyt för min del idag Jag förlåter dig för den klonkningen, klonkade själv hem en freeroll senare på natten till pokerstars caribbean adventure värde 12k$ så jag gråter inte blod om man säger så Citera
Gyre Postad 28 November , 2005 Författare Rapport Postad 28 November , 2005 det var min AK35 som drog ut dig. drog in en stege och en fin nötlåg när 2:an prickade rivern. varit mycket flyt för min del idag Jag förlåter dig för den klonkningen, klonkade själv hem en freeroll senare på natten till pokerstars caribbean adventure värde 12k$ så jag gråter inte blod om man säger så Ojsan hoppsan, grattis! Citera
moody Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Hade bara min mitt topset med färgredraw på brädan QQJ8. Hade man tripplat upp där ibörjan mot två med 9T hade jag vunnit . Klart min 9T står Citera
suudde Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Nån mer än jag som tycker söndagens pokforum.nu online var extra spännande. Den var så Otrrrroligt spännande! Jag var alldeles till mig av spänning! Citera
Recommended Posts