Barbalander Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Drar upp en gammal tråd nu... Funtar på å skaffa något av dom. I dagsläget, vad är bäst? Såg att pokeroffice var lite dyrare men samtidigt om man skaffar PT måste man ha ace hud eller vad faan de hette? Gametime+ är bättre. Det ä gratis. Kanon, kollar upp de. Puss. Citera
MacDaddy Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Jag har inte använt såna här proggs förut och undrar vilka siffror man borde ha på folk i Poker Office så att det inte blir allt för mycket på en gång. Finns det ngn guide för hur man ska tyda dessa siffror oxå? Står det tex PreF raise 25% så vet jag inte om det betyder agro lr maniac. Citera
Barbalander Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Jamen Gametime+ förutsätter att man ha PT. Min fråga var ju egentligen hur det i dagsläget ser ut mellan PT och PO. Tråden var lite halvgammal så... EDIT: Kanske formulerade mig knepigt, HUR ser det ut i dagsläget om man jämför PT med PO? Har PO nåt som fungerar som gametime? Puss Citera
AbuseYourDNA Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 "Kräver" ytterliggare en bump, vilket är "bäst" av PT och PO? Är det någon skillnad om man ämnar spela: a) NL SH? b) HU-SnG? c) HU-cg Vilket är bäst för alternativ ovan? Det känns som det mest är analys i efterhand som jag vill ha det till, i alla fall på b) och c). I HU avslutar man förhoppningsvis matcherna innan statsen hinner konvergera och bli meningsfulla, och eftersom när man spelar HU bara spelar 1-2 bord så får man en bra uppfattning själv utan siffrorna. Eller är jag helt ute och hojjar? Citera
Recommended Posts