Che Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Vet att det ahr stått tidigare men sökt en bra stund nu. Vad jag vill ha reda på hur jag får min dator totalt "ren" från ett pokerprogram. Då menar jag inte bara att jag avinstallerar det utan tar bort det fullständigt så min dator inte känner igen det. (ska regga konot på laddies men har påolare osm spelat på min dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 menade du den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 26 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2005 nej, utan ska finnas en tråd där det står exakt hur man rensar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stykkz Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Rensar du windows registret från alla poker siter så kommer det bli som du aldrig haft nånting av det installerat och siten kommer inte känna igen dig ifall du skulle vilja logga in igen. Windows registret rensas såhär: start :> kör :> skriv "regedit" (Då ska du få upp register hanteraren) Under "Redigera" har du funktionen "Sök" där kan du söka rätt på alla poker siter du har, om du ska ta bort från primanätverket så räcker det inte med en unik site utan du måste rensa allt fråm primapoker och microgaming allt som har med den pokermjukvaran att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts