HasseBasse Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Hej... Hjälp mig....... Spelar på Ladbrokes där jag trivs fantastiskt bra på alla sätt och vis utom ett: För få Fixed-turneringar!!!!!!!! Jag har alltså märkt att mina resultat i FL är betydligt bättre än i NL och PL Varför det är så har jag ingen aning om, kanske det är något omedvetet som stödjer det mer strukturerade/förutsägbara, vad vet jag................... Mitt problem är alltså att hitta en så "Ladbrokes-liknande" site som möjligt fast med massor av Fixed-turneringar.....Helst med samma klient och bank. Mycket tacksam för förslag..............MVH HasseBasse * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Pokerstars har en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Har folk fått hjärnsläpp idag? Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19232&highlight=turneringar Enjoy! Smile - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts