Gå till innehåll

Misdeal på en pokersajt?


CarlLee

Recommended Posts

Hur är en misdeal möjlig på en online site? Partypoker gäller detta fallet.

 

Jag vann sista handen genom att person jag spelade mot foldade, och även fast handen var klar så fick jag ett mail om ett det var fråga om en misdeal, och fick inte dom pengarna jag vann den handen.

 

Förstår inte hur en misdeal är möjlig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear --

 

We apologize for the disruption you encountered at -

 

Our records indicate that you had $- at the start of that game. As a result of the disruption, that game has been construed as a 'misdeal' and we have refunded the money back to your Account.

 

We greatly appreciate your support and thank you for playing at PartyPoker.com.

 

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you.

 

 

 

har tagit bort handnr osv för jag tror inte man får visa mail från supporten, Kanske är lite överförsiktig men men .. Det handlade för övrigt om 40$ i potten, han la sig på turn, kunde ju dock ha varit mkt mer? Jag fick ju tillbaks det jag lagt in dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear --

 

We apologize for the disruption you encountered at -

 

Our records indicate that you had $- at the start of that game. As a result of the disruption, that game has been construed as a 'misdeal' and we have refunded the money back to your Account.

 

We greatly appreciate your support and thank you for playing at PartyPoker.com.

 

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you.

 

 

 

har tagit bort handnr osv för jag tror inte man får visa mail från supporten, Kanske är lite överförsiktig men men .. Det handlade för övrigt om 40$ i potten, han la sig på turn, kunde ju dock ha varit mkt mer? Jag fick ju tillbaks det jag lagt in dock.

 

Det typen av brev får man varje gång deras server låsr sig och ett bord blivit ospelbart. Jag antar att de upptäckt någon felaktighet i tillståndet på bordet orsakad av en bugg i deras mjukvara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liknande sak hände mig på 24h. Servern kraschade precis efter att jag vunnit en hyfsad pott. Jag upptäckte att jag inte fått vinsten från den potten. I handhistorien stod det att handen blivit avbruten, men avbrottet skedde efter showdown. Jag kontaktade supporten och bad om mina pengar men till en början vägrade dom. Jag fortsatte tjata dock, handen var ju uppenbarligen färdigspelad när kraschen inträffade. Till slut fick jag tala med en Svensk manager som gick med på att kreditera mitt konto med en likvärdig summa vip-poäng.

 

Du verkar ha drabbats av samma sak. Kanske kan det löna sig att fortsätta tjata, och be att få tala med en manager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ju fått tillbaka pengar ju. Varför gnälla då?

 

Gnällde jag? Jag som trodde att jag berättade att samma sak som hände CarlLee har hänt mig, och jag fick mina pengar till slut. Alltså borde även han ha möjlighetatt få det.

 

Men jag får väl be om ursäkt för mitt gnäll, och framförallt för att jag inte är lika hjälpsam som du, freggan... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...