Swedish-Hero Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 http://www.nolimitholdemsecrets.com/home3.html Funderar på att köpa den! Men vill gärna höra av er om den är bra? Mvh Hero * Lite RP - QoS * Citera
frejac Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Han verkar hårt försöka övertala att man snabbt vinner en massa pengar enkelt om man följer hans råd. Då kan man ju undra sig varför han inte praktiserar det själv istället för att producera en "bok". Citera
cheunce Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Att man måste skiva in sitt namn och mailadress för att kuna få reda på vem han är bör få varningsklockor att ringa hos vem som helst. Citera
Kollikock Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Här kommer att komma en massa sköna kommentarer på citat från hans sida tror jag. Jag ser fram emot det. PS. Jag tror inte att boken är så bra som den utger sig för att vara... Citera
Hjort Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Ingen aning om själva boken, men han ljuger ju konstant på sin sida så det ser ju inte så bra ut. Har för övrigt svårt att tänka mig att den skulle vara särskilt intressant. Citera
psykologen Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Ha ha ha Vilken tönt. Bara namnet, Roy Rounder. "And finally, when you hit the "big time"... that's when everything sweetens up. I'm talking Vegas nights, beautiful women, tropical islands, and CASH. And I'm being serious here. " Tung marknadsföring där. Fast man vet ju aldrig. Killen kan ju vara bättre på att spela poker än på marknadsföring. Han är ju i alla fall personlig. Citera
Recommended Posts