Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

B2B håller precis på att uppdatera klienten med lite nya funktioner och det skulle inte påverka upp-tiden vilket det ändå verkar ha gjort.

Räkna med att allt är klart inom en timme och då ska det flyta på bättre än de senaste dagarna.

Mvh Johan

Postad

Dels är det en del småsaker i klienten som till exempel att disconnect-protect har uppgraderats för att lättare känna av disconnections och dels så är det saker som ska göra klienten stabilare och snabbare så att man motverkar det laggande som varit den senaste tiden.

En bit på rätt väg med andra ord :)

Mvh Johan

Postad

Trippin: Förlåt att jag inte besvarade din fråga igår. Missade den av någon outgrundlig anledning.

Jag vet inte varför det strular för dig. Hur långt kommer du? Står den och 'tuggar' på något ställe eller får du ett felmeddelande?

Mvh Johan

Postad

Trippin: Jag vet vad som är fel! B2B har uppdaterat webklienten och vi har missat att uppdatera vår version. Webkillarna jobbar på det just nu och om du provat om någon timme så ska det fungera.

Jag ber om ursäkt för det här och tackar för att du uppmärksammade oss på problemet.

Mvh Johan

Postad

Citerar vad webteknikern säger

Det verkar som att om man har haft klienten installerad så går det inte att ladda in den nya - jag har loggfiler med en massa java error som jag snart ska skicka till...

De sliter på med problemet men räkna inte med att allt fungerar förrän i morgon - eller snarare senare idag, klockan är efter 00.00

Mvh Johan

Postad

Senaste nytt:

Heypoker har skickat in debuginformation till 24 och bett att dom jobbar på en lösning för Safari.

Vi har även bett att få tillbaka funktionen att klienten öppnar ett eget "java"-fönster istället för en popup som de flesta idag blockerar.

Mvh Johan

Postad
Senaste nytt:

Heypoker har skickat in debuginformation till 24 och bett att dom jobbar på en lösning för Safari.

Vi har även bett att få tillbaka funktionen att klienten öppnar ett eget "java"-fönster istället för en popup som de flesta idag blockerar.

Jag antar att det är det här det nedanstående ni skickat?

(Som man får i Safaris java console, om man tar bort blockeringen av pop-up.)

apple.awt.EventQueueExceptionHandler Caught Throwable : java.lang.IllegalArgumentException: null source

java.lang.IllegalArgumentException: null source

at java.util.EventObject.<init>(EventObject.java:34)

at java.awt.AWTEvent.<init>(AWTEvent.java:226)

at java.awt.event.ComponentEvent.<init>(ComponentEvent.java:94)

at java.awt.event.WindowEvent.<init>(WindowEvent.java:174)

at java.awt.event.WindowEvent.<init>(WindowEvent.java:211)

at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager.dispatchEvent (DefaultKeyboardFocusManager.java:576)

at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Component.java:3572)

at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Container.java:1671)

at java.awt.Window.dispatchEventImpl(Window.java:1606)

at java.awt.Component.dispatchEvent(Component.java:3543)

at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(EventQueue.java:480)

at java.awt.SentEvent.dispatch(SentEvent.java:50)

at java.awt.DefaultKeyboardFocusManager$ DefaultKeyboardFocusManagerSentEvent.dispatch (DefaultKeyboardFocusManager.java:145)

at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(EventQueue.java:478)

at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForHierarchy (EventDispatchThread.java:234)

at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy (EventDispatchThread.java:184)

at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents (EventDispatchThread.java:178)

at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents (EventDispatchThread.java:170)

at java.awt.EventDispatchThread.run (EventDispatchThread.java:100)

* Lite mellanslag - QoS *