Vicious Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Hej jag har en lite pinsam fråga. En kille skrev lite små fula saker i chaten när jag satt vid ett bord och jag blev lite irriterad och började "slänga käft" med honom. Min chat försvann ganska omgående så jag messade support och frågade hur länge den var spärrad. När jag sedan skulle sätta mig vid ett bord så kan jag inte logga in på pokerbordet. Brukar detta ske vid chat abuse på 24h och isåfall hur länge gäller det? Jag har fått chaten avstängd engång på nordic för länge sedan pga av att jag hade använt åäö men då var det bara chaten som stängdes av och den fick jag återaktiverad när jag bad snällt. Jag blir lite fundersam eftersom jag inte får någon varning, blir inte meddelad när de stänger av den hur länge och varför. Inte heller svara supporten på mina mail. / Citera
Nidot Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 testa logga in i cashiern. B2B ska ha lite problem med klienten just nu har jag hört. Citera
Recommended Posts