Gå till innehåll

Brudar i WSOP2004


mooy

Recommended Posts

dom kan hålla på och eufemera varandra hur mycket dom vill, dom små liven, för mig kommer dom alltid att vara manikyrister.

Men "manikyrist" är ju nästan ännu mer eufymistiskt än "nagelskulptör". Borde det inte det mest beskrivande ordet vara "nagelfilare"?

 

P.S. Om vi bara kan byta ämne 4-5 gånger till så kommer vi snart diskutera poker igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte en enda som har nämnt något om deras spel.

 

Jag tyckte det var kul att se lite poker med fart i. Höjningrar och kontrahöjningar kom som ur en kulspruta ibland. Men ibland undrade man vad dom gjorde i potten.

 

Har förövrigt inte sett FL på tv förut så det kanske är så alltid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det företeelsen tjejer i samband med poker som är så sällsynt att det får er att gå i taket så fort en brud dyker upp?

Eller har ni bara kass smak?

 

Ingen av de brudar ni länkar till här skulle få mig att titta två gånger om de gick förbi mig på gatan. Sverige svämmar över av snygga brudar. Res er från datorn och gå ut på stan en sväng så får ni se hetare chicks en masse.

Faktumet att tjejerna spelar poker, och dessutom bra, är bra mycket roligare än deras ytterst alldagliga utseende.

 

Allt ovanstående skall tas med en nypa ;) men också ganska mycket allvar.

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hickmott. Detta är ett pokerforum. Därför diskuterar vi halvsnygga brudar i pokervärlden. Andra brudar diskuterar jag på www . hornyforum . nu :roll:

 

Allvarligt så har antagligen hälften av alla här tappat 85 procent av sitt sociala liv när de/vi sitter och klickar framför datorn så att det räcker med att en bild påminner om en brud för att det ska räcka för att gå igång.

 

jag har aldrig kallat mig för feminist - det räcker bra för mig att vår statsminister kallar sig för det 8-)

 

Har du förresten något pra tips på var de här heta chicksen finns någonstans. Vart jag än går verkar det helt dött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hickmott. Detta är ett pokerforum. Därför diskuterar vi halvsnygga brudar i pokervärlden. Andra brudar diskuterar jag på www . hornyforum . nu :roll:

 

Allvarligt så har antagligen hälften av alla här tappat 85 procent av sitt sociala liv när de/vi sitter och klickar framför datorn så att det räcker med att en bild påminner om en brud för att det ska räcka för att gå igång.

 

Det är däri problemet ligger. Självklart förstår jag att detta är ett pokerforum och att brudar som spelar poker är lite kul. Men dom ÄR ju verkligen inte snygga. Därför verkar det onödigt att lansera dem som sådana.

 

 

Har du förresten något pra tips på var de här heta chicksen finns någonstans. Vart jag än går verkar det helt dött.

 

I Stockholm ;)

 

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hickmott skrev:

I Stockholm

 

Damn it ! Jag bor i fel stad.

 

Men dom ÄR ju verkligen inte snygga. Därför verkar det onödigt att lansera dem som sådana.

 

Det där är subjektivt. Jag håller med i de felsta fall. Man behöver inte vara supermodell för att se okej ut. Jag tycker den första är lite småsexig och att Erin är lite småsöt.

 

I get your point though.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hickmott: Vi har tydligen lite olika smak. Men så mycket i livet har jag lärt mig att smaken är som baken, delad. Jag tycker att vissa asiater kan vara söta och du har säkert någon annan preferens. Blondiner eller brunetter. Vad vet jag. Det är säkert bra det också.

 

Det råder ingen brist på brudar här heller ca 30 000 studenter i umeå varav merparten är av det kvinnliga könet. (Jo, Jag vet att det finns fler i fjollträ ;) ......Stockholm menar jag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...