tenge Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Tjena! Jag har kyckats undvika att se Zlatans mål från matchen mot Roma trots att jag hela tiden velat se det. Men nu är det som det är och jag undrar om någon vet vart man kan kolla på målet på nätet? Det ska ju vara sjukt snyggt skriva alla tidingar, kanske överdrivet men ingen rök utan eld Citera
Dahlberg Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Så snyggt var det inte... Citera
chapman Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Såg el classico samma kväll. Hur sjukt var inte det! Välrdens bästa(namnkunnigaste) spelare på planen och Ronaldinho hur överlägsen som helst. Visst var Zlatans mål riktigt snyggt., vilket dom i princip alltid är. Killen är ju inte känd för att ta enkla avslut och göra det lätt för sig. Citera
Machista Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 http://www.zlatan-online.nl/New/buitenlandszwe.htm Jag har en egen Zlatantråd redan. På den här länken finns alla hans mål. Citera
tenge Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 Såg det nyss! Mer överskattat mål får man leta efter! Citera
cochese Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Såg oxå Zlobbans mål på hans fan-sida. Där fanns ju en hel del att götta sig med... bla målet mot Ungern i VM.kvalet! Nu till min ngt-OT fråga: Någon som kan tipsa om var man kan hitta Ronaldinhos mål mot Real? Har lyckats undgå att se dem, men är så j-ä sugen....... Citera
Dahlberg Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Såg det nyss! Mer överskattat mål får man leta efter! hear hear Citera
Recommended Posts