Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 47 postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 166
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick också höra om 24Hpokers nya bonus idag. Min fråga är, kan man betala via internetbank på 24H och Heypoker?

 

Nopp betala med internetbank går ej.

 

Går alldelles utmärkt att överföra via Internetbank till Heypoker och 24Hpoker!

Vid överförning till deras Bankkonton är valutapåslaget dessutom mindre än vid VISA-Insättning. Jag brukar sätta in på deras konto i SEB;

Account holder: 24hPAY Ltd

Account number: 5277 10 071 93

 

Detta konto fungerar till samtliga b2b-sidor förutom de som är premium Partners.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också höra om 24Hpokers nya bonus idag. Min fråga är, kan man betala via internetbank på 24H och Heypoker?

 

Nopp betala med internetbank går ej.

 

Går alldelles utmärkt att överföra via Internetbank till Heypoker och 24Hpoker!

Vid överförning till deras Bankkonton är valutapåslaget dessutom mindre än vid VISA-Insättning. Jag brukar sätta in på deras konto i SEB;

Account holder: 24hPAY Ltd

Account number: 5277 10 071 93

 

Detta konto fungerar till samtliga b2b-sidor förutom de som är premium Partners.

 

Jag ber om ursäkt... Tydligen så går det.

Har aldrig sett den infon, men visst nu ser jag den ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också höra om 24Hpokers nya bonus idag. Min fråga är, kan man betala via internetbank på 24H och Heypoker?

 

Nopp betala med internetbank går ej.

 

Går alldelles utmärkt att överföra via Internetbank till Heypoker och 24Hpoker!

Vid överförning till deras Bankkonton är valutapåslaget dessutom mindre än vid VISA-Insättning. Jag brukar sätta in på deras konto i SEB;

Account holder: 24hPAY Ltd

Account number: 5277 10 071 93

 

Detta konto fungerar till samtliga b2b-sidor förutom de som är premium Partners.

 

funkar det även om man har länsförsökringar bank och inte kan skriva nåt meddelande till dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående martinspoker bonusen så såg jag i förra veckans tråd att vissa snackade om att man får bonusen efter 90 dagar man har klarat den.

 

"Sign up for Martinspoker.com now and get 100% sign-up bonus up to €600. Only for new users, valid for 90 days after signing up. "

 

De menar väl att man har 90 dagar på sig att klara den, right?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har försökt signa på Martinspoker för att ta deras signupbonus. Jag får inget e-mail tillbaka från dem där jag via en länk kan slutföra min signup. Deras support är okontaktbar vi email. Är det någon som känner till något om deras support? Någon som vet hur man kan göra för att slutföra signupen så man kan ta bonusen??

 

/L-K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående martinspoker bonusen så såg jag i förra veckans tråd att vissa snackade om att man får bonusen efter 90 dagar man har klarat den.

 

"Sign up for Martinspoker.com now and get 100% sign-up bonus up to €600. Only for new users, valid for 90 days after signing up. "

 

De menar väl att man har 90 dagar på sig att klara den, right?

 

Man har 90 dagar att klara den, men klarar du den på 30 får du vänta tills det gått 90 dagar innan du får bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nån fått sin reloadbonus på The Gaming Club kan ni gärna posta.

 

Jag har spelat mina 500+ händer nu och väntar också på bonus (och på att få tömma det kontot....)

 

Jag fick min igår kväll efter ett otal mail till supporten utan svar så svarade de till sist och krediterade mitt konto med bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nån fått sin reloadbonus på The Gaming Club kan ni gärna posta.

 

Jag har spelat mina 500+ händer nu och väntar också på bonus (och på att få tömma det kontot....)

 

Har inte fått min bonus men jag har äntligen fått ett automatiskt svar. Så jag hoppas fortfarande. Jag har iaf plockat ut all mina pengar därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har försökt signa på Martinspoker för att ta deras signupbonus. Jag får inget e-mail tillbaka från dem där jag via en länk kan slutföra min signup. Deras support är okontaktbar vi email. Är det någon som känner till något om deras support? Någon som vet hur man kan göra för att slutföra signupen så man kan ta bonusen??

 

/L-K

 

Hej, min kod kom efter ca 12 timmar så de verkar ha en födröjning i sitt system. Dock fick jag tag på supporten genom deras hemsida så de löste det hela manuellt så jag kunde börja spela direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nån fått sin reloadbonus på The Gaming Club kan ni gärna posta.

 

Jag har spelat mina 500+ händer nu och väntar också på bonus (och på att få tömma det kontot....)

 

Jag fick min igår kväll efter ett otal mail till supporten utan svar så svarade de till sist och krediterade mitt konto med bonusen.

 

Ok, tackar!

 

Bara att sätta igång och mailbomba då med andra ord. Så mycket som dom spammar mig så förtjänar dom att få ett par mail tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Lite ny på bonusar!! sitter och funderar på att spela ladbrokes wellcome bonus på $100. Någon som har spelat den för när man läser kraven så verkar den ganska svår!! Måste man själv betta $400 för att kunna ta ut bonusen?

 

You must stake your initial chip purchase, as either bets in cash games or tournament entries prior to claiming your Welcome Bonus.

 

http://www.ladbrokespoker.com/features/promotions/?subsection=Promotions#11

 

Tacksam för svar

 

Håkan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Lite ny på bonusar!! sitter och funderar på att spela ladbrokes wellcome bonus på $100. Någon som har spelat den för när man läser kraven så verkar den ganska svår!! Måste man själv betta $400 för att kunna ta ut bonusen?

 

You must stake your initial chip purchase, as either bets in cash games or tournament entries prior to claiming your Welcome Bonus.

 

http://www.ladbrokespoker.com/features/promotions/?subsection=Promotions#11

 

Tacksam för svar

 

Håkan

 

Brukar funka så att för att få max bonus, så måste man sätta in ett visst belopp. I detta fallet är det $400 för att kunna få ut $100. Sen måste du troligen spela ett antal "rejkade" händer för att få ut bonusen, dock hittar jag inget på deras hemsida. Men brukar alltid stå nånstans :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Lite ny på bonusar!! sitter och funderar på att spela ladbrokes wellcome bonus på $100. Någon som har spelat den för när man läser kraven så verkar den ganska svår!! Måste man själv betta $400 för att kunna ta ut bonusen?

 

You must stake your initial chip purchase, as either bets in cash games or tournament entries prior to claiming your Welcome Bonus.

 

http://www.ladbrokespoker.com/features/promotions/?subsection=Promotions#11

 

Tacksam för svar

 

Håkan

 

Brukar funka så att för att få max bonus, så måste man sätta in ett visst belopp. I detta fallet är det $400 för att kunna få ut $100. Sen måste du troligen spela ett antal "rejkade" händer för att få ut bonusen, dock hittar jag inget på deras hemsida. Men brukar alltid stå nånstans :P

 

så är det faktiskt inte, man kan inte själv se hur mycket av bonusen som clearats, utan måste maila supporten för att få veta det. Således ingen bonus med raked hands-system.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man själv betta $400 för att kunna ta ut bonusen?

 

Stämmer bra. Eller calla. Gick väldigt fort för mig, spelade 0.5/1 FL på 3-4 bord, lätt bonus att cleara. Sen kan du lägga in din profil så får du 25$ för det också (kanske var några raked hands eller nåt man skulle spela också, kommer inte ihåg).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man signar upp på en sida(tex partypoker) via en kompis som vill få "invite a friend" bonus, kan man då utöver den bonusen få den sedvanliga deposit bonusen på sin första insättning?

 

(Frågan har säkert varit uppe många gånger förr, men jag hitta ej något när jag sökte här på forumet)

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man signar upp på en sida(tex partypoker) via en kompis som vill få "invite a friend" bonus, kan man då utöver den bonusen få den sedvanliga deposit bonusen på sin första insättning?

 

(Frågan har säkert varit uppe många gånger förr, men jag hitta ej något när jag sökte här på forumet)

 

Tack på förhand

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...