Gå till innehåll

QoS går OT och vill banna Kubo!

Recommended Posts

Postad

eller så kan vi låsa och ta bort... ni vet att jag är en stor förespråkare av anarki och off topicande, men denna tråden tillför inte mkt till forumets utveckling.

Missförstå mig inte nu, jag tar gärna varje tillfälle i akt att försöka få Kubo bannad, men jag ser bara en mening med denna tråden om vi kan få Kubo bannad.

Postad
Swede, jag trodde din besvikelse över att inte ha ens en mikroskopisk chans att bli moderator hade gått över?

Haha, och nu går Nusseman OT i en del av tråd som flyttades,

vad blir nästa fortsättning, denna delen flyttas till en egen tråd med namnet "Diskutera Swedes besvikelse över att inte få vara moderator" hahahaha

:D

Postad
Jag går inte OT. Du vill ju banna Kubo för du är besviken över att han blev moderator när du tyckte att det var du som stod på tur, eller hur ;)

:( jag kommer aldrig att våga spela poker in real life med dig nusse... du läser mig så en öppen bok ;)

Kubo for teh ban

Postad

När ska ni förstå att om ni gör er av med mig så gör ni er av med en del av er själva? Jag finns inte, jag är bara förkroppsligandet av era dåliga samveten. Jag är er skam.

(PS, för att bli moderator måste man kunna inleda meningar med versal och ha förmågan att skilja på var och vart.)