QoS Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 OMFG, funderar seriöst på att banna Kubo för det här (tråden om Chuck Noris)! - QoS Citera
Hjort Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 OMFG, funderar seriöst på att banna Kubo för det här! Kom igen, det är kul att banna Kudros. Citera
Swede Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 OMFG, funderar seriöst på att banna Kubo för det här! Kom igen, det är kul att banna Kudros. lägg upp en poll, jag röstar för banning Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 QoS, det är bara du som kan få en OT-tråd att spåra ur snabbare än man hinner säga Total Gym 2000. Citera
Swede Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Äntligen en tråd där moderatorerna står för det mesta OT:andet Citera
QoS Postad 19 November , 2005 Författare Rapport Postad 19 November , 2005 Nusseman, du har helt rätt, sorry! Delar av och så får vi fortsätta spinna på detta här! - QoS Citera
Swede Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 eller så kan vi låsa och ta bort... ni vet att jag är en stor förespråkare av anarki och off topicande, men denna tråden tillför inte mkt till forumets utveckling. Missförstå mig inte nu, jag tar gärna varje tillfälle i akt att försöka få Kubo bannad, men jag ser bara en mening med denna tråden om vi kan få Kubo bannad. Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Swede, jag trodde din besvikelse över att inte ha ens en mikroskopisk chans att bli moderator hade gått över? Citera
QoS Postad 19 November , 2005 Författare Rapport Postad 19 November , 2005 Men sluta mobba Swede nu, kramas och var glada istället! Låt oss gå tillbaks till att mobba evil Kubo istället. - QoS Citera
Swede Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Swede, jag trodde din besvikelse över att inte ha ens en mikroskopisk chans att bli moderator hade gått över? Haha, och nu går Nusseman OT i en del av tråd som flyttades, vad blir nästa fortsättning, denna delen flyttas till en egen tråd med namnet "Diskutera Swedes besvikelse över att inte få vara moderator" hahahaha Citera
Swede Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Tillbaka på topic, hur kan vi få Kubo att bli bannad. Om jag startar en namninsamling och lite mutor, funkar det? Citera
QoS Postad 19 November , 2005 Författare Rapport Postad 19 November , 2005 Swede, haahaa... tror det räcker med att han snackar om Chuck Noris ffs! - QoS Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Jag går inte OT. Du vill ju banna Kubo för du är besviken över att han blev moderator när du tyckte att det var du som stod på tur, eller hur Kubo finns fö inte, så han är svårbannad. Citera
Swede Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Jag går inte OT. Du vill ju banna Kubo för du är besviken över att han blev moderator när du tyckte att det var du som stod på tur, eller hur jag kommer aldrig att våga spela poker in real life med dig nusse... du läser mig så en öppen bok Kubo for teh ban Citera
Papa Kubo Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 När ska ni förstå att om ni gör er av med mig så gör ni er av med en del av er själva? Jag finns inte, jag är bara förkroppsligandet av era dåliga samveten. Jag är er skam. (PS, för att bli moderator måste man kunna inleda meningar med versal och ha förmågan att skilja på var och vart.) Citera
Djens Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Hur man skulle vilja banna någon med den avataren är för mig okänt! Citera
juttis Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Vi kan ju alltid ha en poll... Citera
Dollarturist Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Kubo for president!!!! Han är fan ett humoristiskt geni! Ajjjj min mage... Citera
Se7en Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 äh, det är för trevligt här på forumet. Banna på riktigt så det blir lite liv i luckan. Citera
Bojen Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 http://bannakubo.protesteramera.se/ Citera
Papa Kubo Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Är ni så naiva att ni tror att detta är en demokrati? Jag skrattar era ansikten. Citera
devalanteriel Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Jag skrev under iaf. Citera
Skanke Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Risken är ju stro att vi på listan inte kommer in på PF.nu nästa gång vi försöker..... Citera
Swede Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Risken är ju stro att vi på listan inte kommer in på PF.nu nästa gång vi försöker..... It's a risk I am willing to take Citera
Hjort Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Alltså, jag har faktiskt bannat Kubo en gång redan. Jag ville se om jag kunde banna moderatorer... Citera
Recommended Posts