Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kära moderatorgrupp,

allt som oftast finns tråden "KONSPIRATION: Vad tror ni om riggade siter?" med på förstasidan för att det är en sådan aktivitet i den. I skrivande stund innehåller den inte mindre än 93 sidor inlägg. Jag vet inte om det är möjligt, om det är jobbigt för er eller om det är ointressant för allmänheten - men jag skulle verkligen tycka att det var kul om ni kunde posta en 10-i-topp-lista med de allra längsta trådarna som finns på pokerforum.nu!

Postad

Håller med, dessutom så tas vissa trådar bort för att sumeras och startas om, t.ex allt om neteller är ju inne på sin 3dje runda där både ettan och tvåan var ca 50 sidor tror jag.

"Bonustråden" hade varit en het kandidat om det varit en lång tråd istället för separata trådar varje vecka!

EDIT: Fast jag håller med om att det hade varit roligt att veta om ingenting modererades ;)

Postad
Jag menade inte på något sätt att er moderering är dålig, men jag menade att om ni inte startade om trådar men fortsatte tvinga folk dit så det inte skapades nya. Tror iaf bonustråden och netteller skulle var 150+

Det skulle de säkert vara.

Postad

tråd_id; titel; antal svar;
1308 	KONSPIRATION: Vad tror ni om riggade siter? 		1394
9721 	DAGBOK: Beachjohan på vägen mot toppen! 		1188
5065 	Allt om €75-turneringarna på 24hPoker! 			1133
12469 	DAGBOK:  från 25/50 -> 0.25/0.5, vägen tillb... 	1115
1214 	PRG: Allt om Poker Office! 				884
8126 	The Swede of all OT Threads! 				881
13272 	DAGBOK: Djens, Pimp's corner! 				849
8930 	TV: Poker Kanal 5 säsong 1 				813
9108 	Allt om Neteller! #3 					791