Gå till innehåll

Parbet byter till Tain!


berrabb

Recommended Posts

Ganska väntat endå att dom skall byta eftersom det är samma ägare som expekt men att dom redan den 21 November skulle byta kom som en överaskning för mig.

 

Fick detta mail av dom:

 

Parbets ambition och uppdrag är att verka i det pokernätverk som erbjuder de bästa tänkbara förutsättningarna, servicen och tjänsterna för våra kunder. Den tjugoförsta november kommer Parbet.com därför att byta pokernätverk till Tain Poker. I samband med bytet kommer våra viktigaste kunder att få ta del av flera olika erbjudande i form av en flyttrea som bland annat innehåller dubbel rakeback.

 

 

 

Pokerindustrin är i högsta grad flexibel – det nätverk som var bäst i går kan vara mindre bra i dag. Nyckeln till Parbets framgång inom nätpokern har varit att se till alla typer av spelares önskemål och behov. En förutsättning för att kunna fortsätta ge våra kunder den bästa tänkbara service och produkt är välja rätt pokernätverk. Efter ett långt och mycket framgångsrikt samarbete med Prima Poker har vi nu beslutat oss för att byta till Tains pokernätverk. Tain Poker uppfyller alla de krav vi ställer upp för att våra kunder skall få de absolut bästa tänkbara förutsättningarna för sitt spel.

 

 

 

Tain erbjuder högklassig design och funktionalitet och vi hoppas och tror att du som pokerspelare hos Parbet kommer att uppskatta detta byte. I och med bytet kommer Parbets spelare även att få följande fördelar:

 

 

 

- Ett antal mer eller mindre nya operatörer kommer inom mycket kort att etablera sig i Tain Pokers nätverk. Detta innebär en säkrad tillströmning av fisk. Cirka 15 stycken nya bolag kommer inom en snar framtid byta till Tain Poker.

 

- Rakeback-policyn i Tain-nätverket är officiell, till skillnad från i samtliga övriga pokernätverk där rakeback ej existerar officiellt, och där ingen vet vilka regler som gäller eller hur länge. Vi tar på detta vis bort all osäkerhet för både våra kunder och oss själva rörande rakebacken, vilket gör att alla parter kan arbeta och känna sig trygga långsiktigt.

 

- Vi ser utökade möjligheter att kunna erbjuda bättre bonusar, rakeback och promotions. Till exempel får alla spelare Frequent Player Points.

 

 

 

Vi återkommer med mer info om de praktiska frågorna kring nätverksbytet när det närmar sig. Har ni några frågor är ni mer än välkomna att kontakta oss.

 

 

 

Flyttrea och garanti

 

 

 

Vi firar nätverksbytet med vår mest exklusiva kampanj någonsin. Vi kommer betala ut novembers rakeback redan den 21 november. Alla existerande spelare som åtnjuter rakeback, kommer få sin befintliga rakebackandel DUBBLERAD under perioden 21/11-31/12 2005.

 

 

 

Villkor:

 

 

 

Man ska rejka lika mycket under perioden 21/11- 31/12 som man gjorde under oktober månad.

Maximal dubbel rakeback sträcker sig till 52 % totalt eftersom vår genomsnittlige kund har 26% i rakeback idag, 26+26= 52%.

En spelare kan maximalt få dubbel rakeback på den rake han genererade under oktober månad. På övrig rake betalas den normala enkla rakebacken.

De spelare som rejkat $21K under oktober, november och december tar en plats i Crew Parbet till huvudeventet i EPT Köpenhamn. Vidare tar de spelare som rejkat $18K en plats i EPT Köpenhamn näst största event. Dessa nyblivna Crew Parbet medlemmar är inte berättigade till dubbel rakeback.

De rakeback-spelare som öppnat Parbetkonto efter sista oktober har rätt till 50% mer rakeback under perioden 21/11-31/12 än vad de signat upp för om de spelar mer 10 000 rejkade händer under denna period.

 

 

Utöver detta:

 

Vi ser att Tain Poker stabiliseras alltmer efter en serie av ”barnsjukdomar”. Vi är så säkra på att allt kommer fungera som det ska när Parbet byter till Tain Poker den 21 november att vi kan utlova följande garanti.

 

 

 

Januarigaranti: är pokerklienten ur funktion mer än 12 timmar totalt under hela månaden betalas dubbel rakeback för januari ut till alla rakebackspelare. Beräkningen av 12 timmar görs exklusive det dagliga servicefönstret som ligger 05.30-06.30 varje dag.

 

 

 

Februarigaranti: samma villkor som för januari men avseende februari.

 

 

 

Vi återkommer med mer info om de praktiska frågorna kring nätverksbytet när det närmar sig. Har ni några frågor är ni mer än välkomna att kontakta oss.

 

 

 

Bästa hälsningar

 

Johan Wilsson

 

Poker Manager, Parbet.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite lack på deras support. Jag skickade för inte mer än 2 veckor sedan ett mail till dem och frågade om ryktena att de kanske skulle flytta till Tain var sanna. Jag fick ett svar efter 2 dygn eller så om att de inte hade några som helst planer på att byta nätverk eftersom de var nöjda med Prima.

 

Tycker det är jäkligt surt. Så har man även problem att plocka ut pengarna ;)

 

Kommer till utbetalningssidan, men det är ett "fel på sidan" och jag kan inte gå vidare till Neteller... Aja, det löser väl sig ;) Jag drar till Gaming Club!

 

Ha det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De spelare som rejkat $21K under oktober, november och december tar en plats i Crew Parbet till huvudeventet i EPT Köpenhamn. Vidare tar de spelare som rejkat $18K en plats i EPT Köpenhamn näst största event.

 

mr Willson

 

Det känns som om tåget gått för detta men släng ut en likadan teaser, med början om nån vecka så Dj:ar ska det rakas på er sida :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror att deras problem med att starta klienten ändå är huvudämnet idag !

Även att jag är medveten om att de sagt att rb ska komma idag !

Nån som kan skriva in screenname o börja spela eller ?

 

Hade problem med mitt nick en konversation med dom via mejl:

Men jag hade nicket spyse när ni va med i prima nätverket, måste jag byta nu helt plötsligt för att ni bytte till Tain?

 

Men herregud, DU hoppas att det löser sig?? Du jobbar på en support du ska inte hoppas att det löser sig du ska lösa det och jag ska hoppas (och redan då är det under kritik då jag ska kunna förvänta mig det) att ni löser det så fort som möjligt. Jag vill helt enkelt veta när jag kan börja spela.

 

 

>

>Hej,

>

>Ja, du kan inte ha samma alias som på Expekt.

>Skumt problem med pengarna, men hoppas det löser sig när alias etc. fungerar.

>

>Kind Regards

>Runar Mathiesen

>

> > -----Original Message-----

> > From: "Emil Falck" <spyse@hotmail.com>

> > Received: 11/22/2005 12:11 AM

> > To: "Parbet" <support@parbet.com>

> > Subject: RE: When you were offline (via LivePerson)

> >

> > Jag kan inte använda mitt gamla poker alias, när jag väljer att heta spyse blir det nå fel, så jag valde spyse83 för att kunna kolla in den nya programvaran. Jag har ett konto på expekt oxå där jag heter spyse, kanske är det som spökar?. Jag kommer heller inte åt mina pengar så jag kan inte spela något eftersom jag "inte har några pengar på kontot", men när jag går in på eran sida så kan jag se att jag har pengar både i oddsbörsen och på poker kontot.

> >

> >

> >

> > _______________________________

> > The above message was sent when you were offline, via your Timpani site.

> >

> > Message sent from IP: xx.xxx.x.xxx

> >

> >

>

 

Ska bli intressant å se vad dom svarar och hur fort. Kunde dom inte lärt sig lite av expekts misstag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick följande svar:

Hejsan,

det kan bero på att det finns någon anna som har samma alias. på detta nätverket

finns det ju betydligt mer spelare och det finns många alias som redan är tagna.

 

Kind Regards

Robin Kvicksand

Parbet.com Ltd

 

 

Dom verkar ha noll koll, har det blivit hönsgård där helt plötsligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gick undan att få sin $100-bonus för att man satte in lika mycket på kontot... Satt och grindade lite 0.25/0.5 och vips så hade jag tydligen tillräckligt med FPP för att casha ut bonusen. Det kändes nästan lite väl enkelt men det är väl synd att klaga. Nåt bra ska man väl få ut av Parbets flytt då man bytte till dem enbart för att spela på Prima!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...