onlinechimp Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Funkar Pokertracker med Heypoker? Irriterande att bara kunna beställa dom 50 senaste händerna. Så det skulle vara trevligt med ett pgm som tankade hem händerna lite då och då + att man kan kartlägga motspelarna. /Slaskaren Citera
Nidot Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Det funkar om du sparar var 50e hand och andvänder en hand converter och sen lägger in händerna i pokertracker, automatiskt funkar det inte med pokertracker, tyvärr. Citera
wedo Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Finns ett program för att ladda ner automatiskt. Sök på HHGetter eller leta runt lite i pokerstudier Citera
onlinechimp Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 Tackar för tipset. HH funkar kanon. Hur gör ni för att importera in händerna in i PT? /Onlinechimp Citera
Andersson Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Pokertracker kan nu importera heyhänder direkt. (Gamla nyheter kanske, men jag upptäckte det inte förrän nu.) Är det någon som kör gametime+ som komplement till PT? Jag undrar om det blinkar väldigt irriterande för er också? Citera
baller Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Blinkar inte, normalt iaf. Ibland har det gjort så... kommer inte iåg varför och vad lösningen var.. sry? Kan ha att göra med grafikinställningarna om jag inte minns fel... Citera
wedo Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 För mig blinkade det som attan i alla fall Så jag slutade använda det Citera
Moleskin Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 GameTime funkar hur bra som helst för mig iaf. Citera
tenge Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Sökte men hittade inget om det så jag ställetr frågan här. Är GameTime som Statking? Bättre/sämre? Citera
baller Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Gamtime är inte som statking. Statking är ett program för att bokföra resultat och liknande. Gametime (vilket i det här fallet är gametime +, är en sk headsupdisplay. Se exempel (dock inte gt+ eller b2b i exemplet, men liknande): http://web.telia.com/~u90118138/ace.bmp Citera
tenge Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Okej tack. Fattade inte vitsen med GameTime men jag håller mig till bara StatKing! Citera
Dark2 Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Kankse fel tråd. Men hörde förut om jag minns rätt att HeyJohan pratade om att det skulle komma något program som fixade HH från även tuneringar. Och som gjorde att man slipper sitta man Chasiern uppe. Citera
Betterman Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Pokertracker kan nu importera heyhänder direkt. (Gamla nyheter kanske, men jag upptäckte det inte förrän nu.) Och hur man detta? Krävs det någon speciell patch från pokertracker? Det vore ju skönt att slippa HHGetter även om det funkat bra hittills... Citera
Andersson Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Pokertracker kan nu importera heyhänder direkt. (Gamla nyheter kanske, men jag upptäckte det inte förrän nu.) Och hur man detta? Krävs det någon speciell patch från pokertracker? Det vore ju skönt att slippa HHGetter även om det funkat bra hittills... Nä, jag menade bara att det kan importera dem från hårddisken, utan att man behöver konvertera dem till party eller annat format. Man behöver fortfarande hhgetter. Citera
benknackan Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Gametime blinkar apa i alla fall på den datorn jag kört poker på tills idag ... får se hur det blir med nya idag återkommer Citera
Recommended Posts