Mjukis Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Finns säkert en del flinka grafiker därute som kan knåpa ihop en snygg logga till klubben. Vi har inga som helst krav på hur den ska se ut.... förutom att det bör synas att det är en pokerklubb som äger den Vad priset är...? ja, det får vi se. Kanske gratis bananer under en turnering Citera
Willy_Wonka Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 knåpade ihop en logga som ni kan se här har inte lagt ner alltför mycket tid på den, men alltid nåt Citera
Mjukis Postad 19 November , 2005 Författare Rapport Postad 19 November , 2005 Ahhh.. en talang. Kan du försöka göra en rund? Eller iaf mindre avlång Jeg syns den er helt greit annars Citera
brevikingen Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Ge inte upp än!!! snart så... kanske ni har en till Citera
OzzzaJa Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 här ges inte upp inte... mitt bidrag: http://img425.imageshack.us/my.php?image=westbay1nh.jpg till skillnad från willy så la jag ju ner lite tid på min... Citera
ankreus Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Har haft lite kontakt med en kille som är lite haj på att göra loggor. Han har gjort denna åt oss, men jag vet inte, är inte riktigt nöjd med den. Vad tycker ni övriga? Har ni några önskemål om hur den ska se ut som jag kan framföra till honom? Vad tycker ni? http://www.dannesdesign.com/loggor/wb.jpg Citera
Mjukis Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Den är ok, killen har talang men det är inte riktigt en sådan logga jag/vi söker. Ge honom komplimanger så han inte tröttnar Tobbe: Ja kan inte svara på mail, vetifan hur jag ska ställe in min mail klient... Citera
ankreus Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Nä precis, jag tycker inte heller det är nåt WOW över den där loggan... oki, inga mejl alltså..då vet jag döh Citera
Herman Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 HAJ alla Glimne-fans..! Jag tyckte loggan va helt ok.. men lite spacead kanske... Men han verkar ju ha ordning på´t ..så om vi snackar ihop oss lite hur vi vill att den ska se ut.. så kan ju han säkert göra en...! Jag vill iaf gärne ha e´logge med en wevolver.. eller en bild på Glimne me kanske..!? Fridens liljor... ...out Citera
fannys Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 när slog du i huvudet herman?? Fan va störd du e... Citera
Herman Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 hähähä.. ja vet ifan.. nån gång mellan kvart över och halv tror jag ja slog i Men som sagt.. han verkar ha lite koll.. så vi får se om han gör nån ny! Citera
DiegoForlan Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Jag ska göra mitt bästa för o hitta lite nude pictures på Glimne asså ! Kan vi inte köpa en glimne docka o ha som maskot ? Citera
Mjukis Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 http://img410.imageshack.us/img410/2856/westbaypoker38bb.jpg Här är ett bra förslag... Citera
Herman Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 hur går det me det här asså?? Citera
OzzzaJa Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 vafan va det för fel på min då?! Citera
TomEriksson Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Ville bara säga att jag har en logga på G... Hade inget o göra i går så jag satt o knåpa lite...Har ingen stans o lägga ut den bara tyvärr så finns det nån mejl jag kan skicka den till så kan nån annan lägga ut den?... Citera
Mjukis Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 info@westbaypoker.se Citera
Herman Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 tompa har gjort ett gammalt spader.. ska försöke lägge ut ett.. Citera
TomEriksson Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Öhh för sinnes...Lägg ut min logga då, så folk kan ha åsikter om ändringar eller om den e helt värdelös o.s.v... Citera
Mjukis Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Öhh.. för sinnes.. kom o spel på klubben nån gång så kanske vi ska ta och överväga att lägga upp din logga, även att den är ful som satan. Sitter ni bara hemma o glor på tv o äter kebab på söndagarna eller? Citera
TomEriksson Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Hehe...Joo i går vart det så...Kommer ut mer så småning om nu i höst...Inte varit pokersugen på länge nu... Citera
Herman Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 tomte-per.. lägg ut tompas spader asså. du hart väl på mailen Citera
Recommended Posts