Gus Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Spelade cashgame med John Dutie (producent för EPT) i Amsterdam förra veckan. Framförde till honom Sveriges klagomål på Glimne. Han tyckte det var jättebra med feedbacken, han hade ingen aning om vilken katastrof Glimne var som kommentator. Han sa att dom var på gång att byta den tyska kommentatorn också, som också tydligen vart dålig. Men han ville ha förslag på någon som kunde kommentera. När jag nämde vilket fint jobb Ken gjort på 5an så sa han att det var omöjligt att anställa han pga hans inblandning i Martinspoker. Nämde även Ector, som jag inte känner men som jag tror kunde göra ett bra jobb då han har "tv-vana". Så Ector, om du läser detta, du har jobb om du vill ha! Sen sa jag att om han inte kan hitta någon annan så sätt in dom engelska kommentatorera - svenskar är generellt bra på engelska och behöver ingen textning. (Nämde succen som WPT blivit utan svensk textning) (ps. ändra gärna rubriken - är värdelös på sånt här ) * Lite mini RP då - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JojjeL Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Nice nice! Bra initiativ tycker jag! Man orkar ju inte bara med en säsong till med Glimne som kommentator, även om han blivit lite bättre iom Pokermiljonen. Ector låter som ett intressant alternativ håller jag med om, hoppas att han är intresserad Hoppas också att produktionen blir snyggare med t.ex storlek på stackar, storlek på bet osv.. Alla borde titta på hur WPT ser ut och ta efter // JojjeL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Ector låter som ett intressant alternativ håller jag med om, hoppas att han är intresserad Håller med! Nu vet jag inte hur Ector är privat, men jag hoppas givetvis att han är lika rapp i käften som han är i Parlamentet. Lite vassa kommentarer á la Ken skulle liva upp stämningen rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Jag är alltid intresserad av jobb... Det är bara att han hör av sig. http://www.magnusbetner.com Kan ju kommentera på engelska också givetvis om de nu vill att man dubbeljobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2005 Sa åt honom att kontakta dig via wsop.info Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 När och var brukar EPT visas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 När och var brukar EPT visas? Förrra säsongen visades på Eurosport Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Spelade cashgame med John Dutie (producent för EPT) i Amsterdam förra veckan. Framförde till honom Sveriges klagomål på Glimne. Han tyckte det var jättebra med feedbacken, han hade ingen aning om vilken katastrof Glimne var som kommentator. Han sa att dom var på gång att byta den tyska kommentatorn också, som också tydligen vart dålig. Men han ville ha förslag på någon som kunde kommentera. När jag nämde vilket fint jobb Ken gjort på 5an så sa han att det var omöjligt att anställa han pga hans inblandning i Martinspoker. Nämde även Ector, som jag inte känner men som jag tror kunde göra ett bra jobb då han har "tv-vana". Så Ector, om du läser detta, du har jobb om du vill ha! Sen sa jag att om han inte kan hitta någon annan så sätt in dom engelska kommentatorera - svenskar är generellt bra på engelska och behöver ingen textning. (Nämde succen som WPT blivit utan svensk textning) (ps. ändra gärna rubriken - är värdelös på sånt här ) * Lite mini RP då - QoS * Du är min hjälte!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är inget stort Ector-fan (som så många här), men han är en duktig ståuppare och pokerspelare (lite irriterad iofs på att han lyckas spöa en släkting till mig gång på gång). Jag är SÄKER på att han kommer göra ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 går EPT på eurosport just nu! vet någon vad det är? är final. årets?! EDIT: Är repriser från i somras tror jag. fast detta var kvaldagarna tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 24 December , 2005 Rapport Share Postad 24 December , 2005 *Håller tummarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Årets EPT går på eurosport just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 spela in och lägg upp på NÄTET! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 har inte de möjligheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Synd! Tjejen vill se på Bond Går det någon repris?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zinna Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 vem är göteborgaren som kommenterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Zinna: Mikael Westerlund. Vad den andra kommentatorn gör där är dock en gåta, han verkar ju knappt kunna reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sour_milk Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 och så kallade han Gus Hansen för Gus Nielsen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Är ni hundra på att det är årets säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Av det lilla jag hunnit se verkar Westerlund vara en väldigt bra kommentator, om det nu är han. (Källa?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sour_milk Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Japp det är från säsong två. De har visat en del från ifjol då Stevic vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Westerlund gjorde bra ifrån sig, var pedagogisk och bra. Det var någon spelar interjuv som jag inte hörde vad spelaren sa och de sammanfattade inte interjuven på svenskar, det var väll den enda missen jag kunde se. Kul och se Gus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
harmakhis Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 När är nästa avsnitt? Nästa fredag? Eurosport.se är inte till mycket hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Finns schema här: http://www.europeanpokertour.com/tvshows.html edit: såg att ztv ska sända men det står tyvärr inte när. Har inte kunnat hitta några repriser på eurosport men det lär det nog komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Vänner, Kommentatorerna är ljusår bättre än Glimne. Göteborgaren är hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Japp det är från säsong två. De har visat en del från ifjol då Stevic vann. Hela säong ett har visats i minst två omgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts