Gå till innehåll

Pengaöverföring direkt från sajt till Neteller?

BeNji

Recommended Posts

Undrar om det finns nån annan poker sida än pokerstars som man får över pengarna direkt till sitt neteller konto, och som har min. deposit 17 som högst? Någon som kan hjälpa, please!?

* Flytt till E&J - QoS *

Du har $17 på ditt NETellerkonto och vill öppna ett nytt pokerkonto nånstans och sen kunna ta ut framtida vinster till NETeller?

$25 som minsta deposit tycker jag att jag har sett överallt. Men jag har å andra sidan inte letat efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det finns nån annan poker sida än pokerstars som man får över pengarna direkt till sitt neteller konto, och som har min. deposit 17 som högst? Någon som kan hjälpa, please!?

* Flytt till E&J - QoS *

Bet365 har 120kr som min deposit så där är det lugnt.. skulle tro att expekt accepterar ännu mindre men där kanske du inte vill spela.

Länk till kommentar

Tack för svaren, men min exakta fråga är, om det finns nån annan sida än pokerstars som skickar pengarna från deras sida till Neteller på DIREKTEN, alltså ingen väntestid för pengarna att komma över till sitt neteller konto.

Någon som vet?

PokerChamps tar emot och skickar pengarna från och till NetEller på direkten.

Länk till kommentar