nysan Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Tjahopp Letar efter lite bilder o intervjuer etc från eventet. specielt en bild jag bara måste ha tag i e den som togs på min markerstack med min ANKA på! skulle va kul om nån kunde hänvisa en har försökt o leta överallt utan lycka MIN ANKA SKA BLI RIKSKÄNDIS! Citera
Z-Trobe Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Bilder ifrån Staffpokergängets resa och kommentarer hittar ni på: länk till resedagboken.se * LP - QoS * Citera
erras Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 "Shiva skyddar sina marker" är kommentaren till en av bilderna men det e ju gks-StoneRiver som har den där fula saken ha n med grön tröja Citera
darvartagan Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 "Shiva skyddar sina marker" är kommentaren till en av bilderna men det e ju gks-StoneRiver som har den där fula saken ha n med grön tröja Shiva har sin hand över sina marker på bilden, det är nog det han menar med skyddar. everestpoker snubben har dock en ful sak vid sina marker. Citera
Bein Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 länk till resedagboken.se HAHA SOM JAG TRODDE! han till vänster är med 99 procent chans en gammal lärare. nån som vet om det är magnus?.... * LP - QoS * Citera
darvartagan Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 länk till resedagboken.se HAHA SOM JAG TRODDE! han till vänster är med 99 procent chans en gammal lärare. nån som vet om det är magnus?.... vet inte vilken bild du menar men om du menar en lärare från maser.. så är det han Citera
Bein Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 länk till resedagboken.se HAHA SOM JAG TRODDE! han till vänster är med 99 procent chans en gammal lärare. nån som vet om det är magnus?.... vet inte vilken bild du menar men om du menar en lärare från maser.. så är det han nu blir jag jätte glad faktiskt. han skröt jämmt om att han var bland dom bättre haha. du får hälsa från Björn nån gång. Citera
dollface Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag tog en massa bilder. Dessa går att skåda på http://www.linas.nu, maila mig på unixangel@chello.se så får ni ett lösenord. En del av bilderna kommer även på poker.se under veckan. Citera
Recommended Posts