HeyJohan Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Vår serverleverantör har råkat ut för något av följande: 1. Avgrävd kabel 2. Serverkrasch 3. Invasion av CPU-ätande skallerormar Vi jagar dem för att få reda på när vi kan ha siten uppe igen. Räkna med att allt fungerar som det ska tills ikväll 18.00 (svensk tid). Beklagar om det ställer till det för er. Mvh Johan Citera
wedo Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Vår serverleverantör har råkat ut för något av följande:1. Avgrävd kabel 2. Serverkrasch 3. Invasion av CPU-ätande skallerormar Vi jagar dem för att få reda på när vi kan ha siten uppe igen. Räkna med att allt fungerar som det ska tills ikväll 18.00 (svensk tid). Beklagar om det ställer till det för er. Mvh Johan Säker på det? För mig funkar det superbra å spela Men jag gissar på 3 ändå! Citera
banzai3030 Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Vår serverleverantör har råkat ut för något av följande:1. Avgrävd kabel 2. Serverkrasch 3. Invasion av CPU-ätande skallerormar Vi jagar dem för att få reda på när vi kan ha siten uppe igen. Räkna med att allt fungerar som det ska tills ikväll 18.00 (svensk tid). Beklagar om det ställer till det för er. Mvh Johan Säker på det? För mig funkar det superbra å spela Men jag gissar på 3 ändå! Bara själva Heypoker.com-sidan som är nere, inte hela B2B-nätverket Citera
wedo Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Vår serverleverantör har råkat ut för något av följande:1. Avgrävd kabel 2. Serverkrasch 3. Invasion av CPU-ätande skallerormar Vi jagar dem för att få reda på när vi kan ha siten uppe igen. Räkna med att allt fungerar som det ska tills ikväll 18.00 (svensk tid). Beklagar om det ställer till det för er. Mvh Johan Säker på det? För mig funkar det superbra å spela Men jag gissar på 3 ändå! Bara själva Heypoker.com-sidan som är nere, inte hela B2B-nätverket Jaha nu ser jag , läste för fort så jag läste det som "Heypoker.com (skiten) nere en stund" Fast heypoker.com funkar bra för mig ändå Citera
Skadast Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 .com funkar utmärkt här också Citera
Recommended Posts