Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 46 postas här!


QoS

Recommended Posts

PokerMagazine erbjuder en bonus kod för betfair på sin hemsida. 200% upp till 400$. Krävs 2000rakeade händer för att få ut hela bonusen. Dock osäker på om; det räcker att sitta vid bordet eller om man måste vara med i potten och vart gränsen går för raked hand. Om det räcker med 5$ pott eller om den måste upp i 20$ som på många andra Crypto sidor.

 

Nån som har koll på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 199
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hello, how many VIP points do I need to get your sign-up bonus of €200?

 

// Karl Rosengard

Mysko mailade och tänkte får reda på hur många VIP man behövde för Royal Card Rooms 100€ (30%) bonus och fick ett lite mysko svar.

Hello,

 

The bonus is paid out in 90 days since deposit with €20 for every 100 VIP

points earned during the period. You have to earn 3000 VIP in order to

receive the maximal amount, €600.

 

 

Best regards,

 

Customer Support Service

 

Royal Card Room

Sen några minuter senare, fick jag följande mail:

Helllo,

 

Sorry for confusing you (previous letter).

Could you please specify which bonus do you mean?

 

Best regards,

 

Customer Support Service

Royal Cardroom

Och då mailade jag:

I mean the €600 sign-up bonus.

Och fick i svar:

Hi,

 

Currently we offer a 30% signup bonus up to 100 Euro. The bonus is paid 30

days after the deposit with 10€ for every 100 VIP points.

 

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact

us again.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Royal Card Room

Så är det någon som vet om ifall dom har en €600 bonus? Verkar lite mysko det här..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello, how many VIP points do I need to get your sign-up bonus of €200?

 

// Karl Rosengard

Mysko mailade och tänkte får reda på hur många VIP man behövde för Royal Card Rooms 100€ (30%) bonus och fick ett lite mysko svar.

Hello,

 

The bonus is paid out in 90 days since deposit with €20 for every 100 VIP

points earned during the period. You have to earn 3000 VIP in order to

receive the maximal amount, €600.

 

 

Best regards,

 

Customer Support Service

 

Royal Card Room

Sen några minuter senare, fick jag följande mail:

Helllo,

 

Sorry for confusing you (previous letter).

Could you please specify which bonus do you mean?

 

Best regards,

 

Customer Support Service

Royal Cardroom

Och då mailade jag:

I mean the €600 sign-up bonus.

Och fick i svar:

Hi,

 

Currently we offer a 30% signup bonus up to 100 Euro. The bonus is paid 30

days after the deposit with 10€ for every 100 VIP points.

 

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact

us again.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Royal Card Room

Så är det någon som vet om ifall dom har en €600 bonus? Verkar lite mysko det här..

 

 

Det verkar som dom har samma support som Martinspoker :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat

You get 100 action points for each dollar you contribute to the rake

 

Så här står det för en annat poker rum i tribeca nätverket där doyles room ingår.

 

Citat

I've been visiting this site every day for a few months now and I've FINALLY decided to post. I wanted my first post to be less-noobish and somewhat useful so here goes........

 

I signed up for Doylesroom the other day. I emailed support re: the 110% bonus to $550. They said I could use code "CSR110B".

 

I registered my account and deposited. HOWEVER, I don't recall entering a code (or even seeing a field to enter it).

 

I emailed support and they said that the code is showing on my account. (somehow)

 

In the poker software, there are NO bonus details listed anywhere, just your total Action points.

 

Sooooooo, what I suggest doing is:

1) Email support to get a code.

2) SAVE that email until you've completed the promo (in case they try to dick you around afterwards)

3) Deposit and enter the code (let me know if you find the code entry field..lol)

4) Email support to confirm that the code is on their records.

 

The bonus does not expire.

Good luck with it! What limits are you gonna play to clear it? The 110,000 Action points will take forever but the competition seemed pretty soft!

I hope this helps.

 

Cheers!

 

Detta postades i BW forumet så bonusen verkar vara svår clerard :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en fråga, vet inte hur mycket jag ska sätta in för att få maximal bonus om någon vill hjälpa mig med det vore det schysst :)

 

Bestpoker signup

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=13641

 

mmhhh. blixten... Passande namn *lol*

 

 

Staffpokers 150€ för 750VIP skulle jag tippa på är den bästa bonusen efter MartinsPoker.

 

Enbart 30% är i minsta laget i mina ögon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Staffpokers 150€ för 750VIP skulle jag tippa på är den bästa bonusen efter MartinsPoker.

 

Enbart 30% är i minsta laget i mina ögon...

 

Har man rulle för det så sprollar det väl. Måste säga att det var en mycket trevlig bonus. Även No1poker på 50% upp till €200 var fin.. iaf för mig som spelar låga nivåer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerMagazine erbjuder en bonus kod för betfair på sin hemsida. 200% upp till 400$. Krävs 2000rakeade händer för att få ut hela bonusen. Dock osäker på om; det räcker att sitta vid bordet eller om man måste vara med i potten och vart gränsen går för raked hand. Om det räcker med 5$ pott eller om den måste upp i 20$ som på många andra Crypto sidor.

 

Nån som har koll på detta?

 

Håller på med den nu. När jag mailade svenska (eller norska var det nog) supporten sa dom att en raked hand var en hand där man bidragit till potten, när jag mailade engelska supporten sa dom att det var när man blivit tilldelad kort och det dragits en rake från potten. Engelska supporten verkade ha mer koll så tror deras version stämmer. Man kan dock inte se hur många raked hands man spelat och supporten vägrar säga det, man måste vänta tills 30 dagar gått så får man bonus sen efter hur mycket man spelat. Har man poker office eller liknande kan man väl ha koll på det kanske, men jag har inte det så går på känsla. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerMagazine erbjuder en bonus kod för betfair på sin hemsida. 200% upp till 400$. Krävs 2000rakeade händer för att få ut hela bonusen. Dock osäker på om; det räcker att sitta vid bordet eller om man måste vara med i potten och vart gränsen går för raked hand. Om det räcker med 5$ pott eller om den måste upp i 20$ som på många andra Crypto sidor.

 

Nån som har koll på detta?

 

Håller på med den nu. När jag mailade svenska (eller norska var det nog) supporten sa dom att en raked hand var en hand där man bidragit till potten, när jag mailade engelska supporten sa dom att det var när man blivit tilldelad kort och det dragits en rake från potten. Engelska supporten verkade ha mer koll så tror deras version stämmer. Man kan dock inte se hur många raked hands man spelat och supporten vägrar säga det, man måste vänta tills 30 dagar gått så får man bonus sen efter hur mycket man spelat. Har man poker office eller liknande kan man väl ha koll på det kanske, men jag har inte det så går på känsla. ;)

 

 

Oki dåligt att dem inte vill svara på hur många händer man lirat. Räcker det att man fårt kort så gör man ju bonusen på nolltid. Mycket stor skillnad blir det ju dock om man måste bidragit till potten.

 

Vet du för övrigt om man måste använda länken från pokemagzines hemsida eller kan man köra rakeback från en annan sida å bara använda bonus koden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tar det ungefär att cleara martinspoker bonusen på 600€ om man spelar 2-3 bord FL 1-2 ?

 

Edit: Hmm såg nu att det inte är lönt att spela FL på B2B nätverket lol. Så jag får väl lira 0.10-0.20 NL 4 bord istället. Hur lång tid tar det att cleara bonusen då?

 

 

Det lär nog ta evigheter på 0,1-0,2NL. Finns 1-2FL bord rätt ofta, försök att håll dit till dem istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om $600 bonusen på "nya" eurobet gäller för alla eller bara nya medlemmar?

Vore perfekt och cleara den efter martinspoker €600+$200 bonusen.

 

Var har du hittat den? En länk kanske? Jag hittar inget på deras hemsida...

 

 

Den kommer när eurobet flyttat till ongame network, tisdag morgon tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Satte in 200 Euro med novreload då jag hade spelat in 400 VIP på sign-up. Har nu passerat 1000 VIP men har inte fått reload bonusen. Skumt att vissa får den och andra inte.

 

Korrektion: fick reloaded på Martins Poker då jag passerade 1100 VIP! Måste ha haft fler VIP då jag gjorde insättningen, antar jag.

(Fortfarande en bit kvar att cleara 3000 VIP för sign-upen men det går en bit i taget på NL50)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tar det ungefär att cleara martinspoker bonusen på 600€ om man spelar 2-3 bord FL 1-2 ?

 

Edit: Hmm såg nu att det inte är lönt att spela FL på B2B nätverket lol. Så jag får väl lira 0.10-0.20 NL 4 bord istället. Hur lång tid tar det att cleara bonusen då?

 

Jag spelar på NL 0.25- 0.50 och då tar det ca 10 dagar om jag räknat rätt. Då lirar jag på 2 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tar det ungefär att cleara martinspoker bonusen på 600€ om man spelar 2-3 bord FL 1-2 ?

 

Edit: Hmm såg nu att det inte är lönt att spela FL på B2B nätverket lol. Så jag får väl lira 0.10-0.20 NL 4 bord istället. Hur lång tid tar det att cleara bonusen då?

 

Jag spelar på NL 0.25- 0.50 och då tar det ca 10 dagar om jag räknat rätt. Då lirar jag på 2 bord.

 

Då tror jag du är ute på vift såvida du inte spelar väääldigt långa sessions.

Jag lirar 3-4 bord NL100 och det kommer ta mig minst 10 dagar att cleara den bonusen med det är det väl värt. 2 bord NL50 och 10 dagar tycker jag verkar helt orimligt för den genomsnittliga spelaren!!

 

/Doope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tar det ungefär att cleara martinspoker bonusen på 600€ om man spelar 2-3 bord FL 1-2 ?

 

Edit: Hmm såg nu att det inte är lönt att spela FL på B2B nätverket lol. Så jag får väl lira 0.10-0.20 NL 4 bord istället. Hur lång tid tar det att cleara bonusen då?

 

Jag spelar på NL 0.25- 0.50 och då tar det ca 10 dagar om jag räknat rätt. Då lirar jag på 2 bord.

 

Då tror jag du är ute på vift såvida du inte spelar väääldigt långa sessions.

Jag lirar 3-4 bord NL100 och det kommer ta mig minst 10 dagar att cleara den bonusen med det är det väl värt. 2 bord NL50 och 10 dagar tycker jag verkar helt orimligt för den genomsnittliga spelaren!!

 

/Doope

 

Jo Det har du rätt i. Jag glömde nämna hur mycket jag spelar. 6 h per dag har jag räknat med. och det är ju mycket mer än den genomsnittliga spelaren. Ursäkta! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jo Det har du rätt i. Jag glömde nämna hur mycket jag spelar. 6 h per dag har jag räknat med. och det är ju mycket mer än den genomsnittliga spelaren. Ursäkta! :P

 

Ingen fara men tänkte klargöra det för alla andra så ingen tror att man kan cleara den på 10 dagar utan att spela en större del av tiden.

 

 

 

/Doope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...