crockey Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Står ju ingenting om vad som gäller för att få signup bonusen på Matins Poker. Rcäker det att sätta in slantarna eller månste man spela ett visst antal raked hands. Nån som vet ?? Citera
Kollikock Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Står ju ingenting om vad som gäller för att få signup bonusen på Matins Poker. Rcäker det att sätta in slantarna eller månste man spela ett visst antal raked hands. Nån som vet ?? Oj oj oj. Var var du förra veckan? och veckan innan det? För maximal bonus måste du spela in 3 000 VIP på 90 dagar. Citera
ssmhorb Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag undrar lite om Bet365poker.com bonusen. det står att man måste spela på minst 0,5 / 1 $ jag undrar om det vore möjligt att cleara bonusen med lägre nivåer?! någon som har gjort det? Jag spelar 0.10 / 0.20 NL, 4 bord. Citera
Tamdam Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag undrar lite om Bet365poker.com bonusen. det står att man måste spela på minst 0,5 / 1 $ jag undrar om det vore möjligt att cleara bonusen med lägre nivåer?! någon som har gjort det? Jag spelar 0.10 / 0.20 NL, 4 bord. Det det går tyvärr inte. Citera
alve Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag undrar lite om Bet365poker.com bonusen. det står att man måste spela på minst 0,5 / 1 $ jag undrar om det vore möjligt att cleara bonusen med lägre nivåer?! någon som har gjort det? Jag spelar 0.10 / 0.20 NL, 4 bord. Det det går tyvärr inte. Flera på detta forum har sagt att dom clearat på lägre nivå. Citera
Nickefik Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 När det gäller Bet365 bonusen, kan någon ge en ungefärlig siffra på hur många rejkade händer man får per timme och bord på om man spelar SH NL 0.5/1? Citera
rizzo Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 När det gäller Bet365 bonusen, kan någon ge en ungefärlig siffra på hur många rejkade händer man får per timme och bord på om man spelar SH NL 0.5/1? $9.19 / h och bord clearas enligt bonuswhores Citera
Nickefik Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 När det gäller Bet365 bonusen, kan någon ge en ungefärlig siffra på hur många rejkade händer man får per timme och bord på om man spelar SH NL 0.5/1? $9.19 / h och bord clearas enligt bonuswhores Nice! Det blir med andra ord en väldigt snabb och fin bonus om man kör fyra bord! Citera
ssmhorb Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag undrar lite om Bet365poker.com bonusen. det står att man måste spela på minst 0,5 / 1 $ jag undrar om det vore möjligt att cleara bonusen med lägre nivåer?! någon som har gjort det? Jag spelar 0.10 / 0.20 NL, 4 bord. Det det går tyvärr inte. okej.. har du själv provat?? Citera
MrBateman111 Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Fixade bonus hos MP igår. Mkt märkligt, bonusen gick ju ut för flera dagar sen! Brukar de vara så?! ____________________________________________________________ När MrBateman traskar går alla andra pokerspelare ner på knä och slakskar Citera
Eddie88 Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag undrar lite om Bet365poker.com bonusen. det står att man måste spela på minst 0,5 / 1 $ jag undrar om det vore möjligt att cleara bonusen med lägre nivåer?! någon som har gjort det? Jag spelar 0.10 / 0.20 NL, 4 bord. ' Det går...har clearat den på micro limit 0.5/.10 andra månaden i rad... Det står 0.5/1 men det funkade fint för mig. Citera
maren Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag undrar lite om Bet365poker.com bonusen. det står att man måste spela på minst 0,5 / 1 $ jag undrar om det vore möjligt att cleara bonusen med lägre nivåer?! någon som har gjort det? Jag spelar 0.10 / 0.20 NL, 4 bord. ' Det går...har clearat den på micro limit 0.5/.10 andra månaden i rad... Det står 0.5/1 men det funkade fint för mig. Jag har clearat den två månader i rad på 0.5/1.0 FL. Det ska inte gå, men det tycks inte vara några problem. *Ta i trä* Citera
slovakien Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Kan man fixa Intertops sign up bonus fast man har gjort Partypokers bonus? Party har ju som bekant köpt upp Intertops. Citera
ninreb Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Lyssnade precis på ett föredrag av Expekts vd på chalmers. Han var ju inte jättenöjd med driftstörningarna och på frågan vad de ska göra för att vinna tillbaka missnöjda kunder svarade han att "det ska komma ordentliga bonusar till expekts trogna kunder så snart allt är stabilt". Hm. vi får väl se. Citera
cheunce Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Kan man fixa Intertops sign up bonus fast man har gjort Partypokers bonus? Party har ju som bekant köpt upp Intertops. Ja det borde gå det men du måste först komma förbi problemet med att registrera ett konto på Intertops. Försökte själv göra det på en dator där jag har registrerat andra partypoker klienter och det gick inte så bra. Min sambos dator har jag redan använt för att registrera mig på multi så jag får väll ta hem jobbdatorn och regga där istället Citera
slovakien Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Kan man fixa Intertops sign up bonus fast man har gjort Partypokers bonus? Party har ju som bekant köpt upp Intertops. Ja det borde gå det men du måste först komma förbi problemet med att registrera ett konto på Intertops. Försökte själv göra det på en dator där jag har registrerat andra partypoker klienter och det gick inte så bra. Min sambos dator har jag redan använt för att registrera mig på multi så jag får väll ta hem jobbdatorn och regga där istället Det är lungt, brukar regga mig på internet cafer och det har fungerat perfekt hitils. Citera
theForce Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Har någon kvar unibet-emailet eller en screenshot så får ni jättegärna pm:a det till mig så att jag kan trycka lite bättre. Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Vänner, Pokerstars har 20 % upp till $120, 17-27 november. Någon kanske orkar skriva in det i tråden där bonusar står listade. Länk Citera
Doc Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Kan man fixa Intertops sign up bonus fast man har gjort Partypokers bonus? Party har ju som bekant köpt upp Intertops. Ja det borde gå det men du måste först komma förbi problemet med att registrera ett konto på Intertops. Försökte själv göra det på en dator där jag har registrerat andra partypoker klienter och det gick inte så bra. Min sambos dator har jag redan använt för att registrera mig på multi så jag får väll ta hem jobbdatorn och regga där istället Jag lyckades efter att ha skapat ett nytt konto på samma Win2000 PC och registrera från det nya kontot. Fungerade med flera Party skins. Citera
finnish_fox Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 fick precis mail från Party om en reload på $150. 7x raked på 7 dagar.. inte illa. giltig 30 dagar. "Just log in and make a deposit using bonus code 'PLISTINGS' to claim your bonus, then start playing on your favorite poker tables." Citera
alve Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 fick precis mail från Party om en reload på $150. 7x raked på 7 dagar.. inte illa. giltig 30 dagar. "Just log in and make a deposit using bonus code 'PLISTINGS' to claim your bonus, then start playing on your favorite poker tables." Reggad på pokerlistings.com eller? Citera
Bubbla Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Vänner, Pokerstars har 20 % upp till $120, 17-27 november. Någon kanske orkar skriva in det i tråden där bonusar står listade. Länk Hur lång tid har man på sig att cleara den? Någon som vet? Edit: Hittade FFP verkar ok. Citera
Tokmas Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 fick precis mail från Party om en reload på $150. 7x raked på 7 dagar.. inte illa. giltig 30 dagar. "Just log in and make a deposit using bonus code 'PLISTINGS' to claim your bonus, then start playing on your favorite poker tables." Stog det hur mycket man måste trycka in för att få full bonus eller får man 150$ hur mycket/lite man sätter in? Citera
finnish_fox Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 minns inte om jag är reggar på pokerlistings. det var en 30% bonus.. så in med $500 för max Citera
Verdi Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Vänner, Pokerstars har 20 % upp till $120, 17-27 november. Någon kanske orkar skriva in det i tråden där bonusar står listade. Länk Hur lång tid har man på sig att cleara den? Någon som vet? Edit: Hittade FFP verkar ok. Never expires. Citera
Recommended Posts