slampen Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Lirar en €5 SnG på B2B. Får QQ UTG Fyrplar BB. BB Dubblar min höjning. Har inga reads eller så. Vad ska jag göra här ? Man vill ju inte ge några gratiskort egentligen. * RP - QoS * Citera
garviset Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Beror ju på, som vanligt. Vad du har gjort innan, vad fi har visat för tendenser, vad blindsen är och hur djupa stackarna är tex. Men man kan alltid göra det enkelt och gå all-in. Citera
slampen Postad 12 November , 2005 Författare Rapport Postad 12 November , 2005 Vi har väl ungefär 20BB var. Ett par minuter in i turren bara. Citera
MrPitch Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Vi har väl ungefär 20BB var. Ett par minuter in i turren bara. Är det tidigt i turnering tycker jag att man kan gå all in eller göra ännu en reraise. Hoppas plocka upp potten innan floppen Citera
slampen Postad 12 November , 2005 Författare Rapport Postad 12 November , 2005 Hursomhelst så gick jag allin, fick syn av AKo och blev utdragen, som vanligt. Suck. Citera
Kenny_Roger Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Har du ca 20bb några minuter in i turneringen? Med en sån struktur kan det nog inte vara helfel att ställa in med QQ. Citera
TANDEMCYKELN Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Har du ca 20bb några minuter in i turneringen? Med en sån struktur kan det nog inte vara helfel att ställa in med QQ. Han har nog slaskat rejält. En full Parre ligger i underläge. Citera
Hjort Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Är väl bara att gå all-in som jag ser det. En mindre höjning lägger in 50% av stacken och då åker ju ändå pengarna in oavsett flopp. En syn lämnar alldeles för stort utrymme för utköp. Citera
Recommended Posts